کشف ۲۶۵ هزار نخ سیگار قاچاق در آذربایجان شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: ۲۶۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در نیمه نخست امسال کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  عطاپور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تعداد سیگار قاچاق در پی انجام بیش از ۹ هزار مورد بازرسی در زمینه کشف کالای قاچاق از سوی ماموران این اداره کل کشف شده است.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها و مبارزه با قاچاق محصولات دخانی در سطح عرضه و همچنین توزیع کنندگان محصولات دخانی در سطح استان یادآوری کرد: در این راستا ۴ فقره پرونده گران فروشی و عرضه خارج از شبکه به ارزش بیش از ۲۹ میلیارد ریال تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار داشت: در زمان حاضر مطابق قانون و ضوابط مربوط توزیع محصولات دخانی با ۳ نوع مجوز سراسری، استانی و خرده فروشی انجام می‌شود.

عطاپور ادامه داد: در این مدت ۳۲ فقره مجوز توزیع کالای دخانی استانی در سطح آذربایجان شرقی صدور و تمدید شده است.

وی با بیان اینکه عرضه و فروش سیگار و محصولات دخانی بدون مجوز قاچاق محسوب می‌شود، گفت: علاوه بر برخورد قانونی با قاچاق کالا، اقلام کشف شده به عنوان قاچاق ضبط و مشمول جرایم مربوط در موضوع تخلف توزیع خارج از شبکه مجاز می‌شود.

عطاپور با بیان اینکه شماره تلفن ۱۲۴ سازمان به عنوان پل ارتباطی حوزه نظارت و بازرسی با شهروندان است، افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح بازار مراتب را برای بررسی به این سازمان اطلاع دهند.

 

انتهای  پیام/ش

۲۶۵ هزار نخ سیگار قاچاق در آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.