نماینده پرش طول بانوان کشورمان گفت: از کسب مدال برنز خوشحالم و مدالم را به مردم ایران تقدیم می کنم، قول می دهم در آینده طلا بگیرم.

برناکی: مدالم را به مردم ایران تقدیم می کنمبه گزارش  خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به رقابت های پاراآسیایی جاکارتا، زهرا برناکی درباره کسب مدال برنز رشته پرش طول بانوان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: خوشحالم موفق به کسب مدال برنز شدم؛ مدالم را تقدیم به مردم ایران می کنم، اما شرمنده شدم که طلا نگرفتم؛ قول می دهم در آینده طلا بگیرم.

وی ادامه داد: برای کسب مدال طلا آمده بودم، اما شرایط و جو مسابقات طوری شد که نتوانستم حتی رکورد خودم را بزنم و تنهابا اختلاف 17 سانتی متر سوم شدم و شاید اگر رکورد خودم را که 6 ماه پیش زدم را می زدم مدال بهتری می گرفتم. اولین تجربه ام بود و دوستانم می گویند با اینچئون متفاوت است، اما شرایط مسابقه خوب بود.

برناکی در پاسخ به این سوال که چرا به رکورد خودتان نرسیدید، گفت: هوای اینجا بسیار شرجی و گرم است؛ سعی کردم خودم را گرم کنم، اما چون هوا شرجی و گرم بود فکر کردم گرم شده ام و آمادگی عضلانی را دارم در حالی که در حرکت سومم متوجه شدم بدنم تازه در حال آماده شدن است چون در اولین پرشم پایم به تخته نرسید و دومی هم خطا بود؛ تازه از سومین حرکت راه افتادم.

وی خاطر نشان کرد: از بهمن رضایی تشکر می کنم؛ از خانم شیعه، آقای کیانی، ایزدبخش، فراتی همسر و مربی ام که در شهرستان کمکم می کند هم تشکر می کنم. فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان سابق سمنان و محسن جهانشیر، مدیرکل فعلی ورزش سمنان که حمایت های خوبی از من داشتند هم تشکر میکنم.


بیشتر بخوانید:

یوسف زاده: شانس کسب مدال در تمام اوزان راداریم

حذف پوریا جلالی پور از مسابقات ریکرو

مدال برنز آسیا بر گردن زهرا برناکی

شکست تیم اندونزی برابر بانوان والیبال نشسته ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار