بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛

سلیمانی: داور دیدار مقابل اندونزی ضعیف بود

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: داوری در دیدار امروز ما برابر اندونزی بسیار عملکرد ضعیفی داشت.

سلیمانی: داور دیدار مقابل اندونزی ضعیف بودبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فریبا سلیمانی پس از پیروزی تیم والیبال نشسته ایران برابر تیم اندونزی بیان کرد: داوری در دیدار امروز ما برابر اندونزی بسیار عملکرد ضعیفی داشت. داور خط با سایر داوران هماهنگ نبود و اشتباهات زیادی را شاهد بودیم. زمانی که تقاضای وقت استراحت فنی کردم داور دوم موافقت کرد. با وجودی که زنگ زده شد داور خط متوجه نشد و به دلیل اینکه بازیکنانم به بیرون از زمین آمدند به من تذکر دادند. این در حالی است که مشکل از داوری بود. خطاهایی که امروز گرفته شد در سطح داوری جهان خطا نیست و مشخص نبود که چرا برخی حرکات را برای هر دو تیم خطا می گرفت.

وی افزود: سعی می کنم در زمان برگزاری بازی به اشتباهات داوران توجه نکنم تا بازیکنانم تحت تاثیر قرار نگیرند و جو بازی از دست ما خارج شود اما در مجموع داوری عملکرد ضعیفی داشته است. 

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران درباره عملکرد تیم اندونزی گفت: از قبل هم به بازیکنانم گفته بودم که اندونزی تیم خوبی است اما امروز این تیم عملکرد فوق العاده ای داشت و در ست نخست بازی با اختلاف امتیاز از ایران جلو بود. البته بازیکنان ما هم عملکرد خوبی داشتند و در ست اول بازی باخته را پیروز شدند. ملی پوشان ما در ست نخست با استرس بازی کردند و همین موضوع باعث شد تیم اندونزی خوب ظاهر شود و بازی بهتری داشته باشد اما در دو گیم دیگر بچه های ما توانستند در حد و اندازه های خودشان ظاهر شوند و در نهایت پیروز این دیدار باشند.

سلیمانی عنوان کرد: به دلیل اینکه مسابقات مردان و بانوان در یک سالن برگزار می شود زمان‌بندی مسابقات فشرده است. ساعت ۹ صبح برای شروع رقابت ها برای بازیکنان زود است چرا که از نظر بدنی آمدگی کامل را ندارند. البته ما در این سالن پیش از شروع مسابقات ۴ جلسه تمرین کردیم و با زمان و فضای سالن آشنا هستیم اما فشردگی رقابت ها توانایی جسمی بازیکنان را کاهش می دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: فردا بازی مهمی برابر تیم چین داریم چرا که این تیم برای اولین بار نتوانست در رقابت های جهانی سهمیه پارالمپیک را دریافت کند و به طور حتم با تمام قدرت برای کسب قهرمانی به جاکارتا آمده است. ما تمام تلاش مان را می کنیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

اظهارات فریبا سلیمانی درباره پیروزی مقابل اندونزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.