بهره مندی هزار و ۲۰۰ مددجو از طرح معافیت انشعاب آب در قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فضلاب شهری استان قزوین گفت: تا کنون هزار و ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد استان از طرح معافیت انشعاب آب بهره‌مند شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فضلاب شهری استان قزوین در نشست بررسی راه‌های افزایش خدمات به مدجویان گفت: براساس بند دوم تبصره چ ماده ۸۰ قانون برنامه ششم توسعه، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و خیرین مسکن ساز از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه‌های انشعاب آب، فاضلاب، برق و گاز برای واحد‌های مسکونی براساس الگوی مصرف، فقط برای یک بار معافند که تا کنون هزار و ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد  از معافیت انشعاب آب  بهره مند شده اند .

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین هم در این نشست گفت: در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد استان استفاده می‌کنند که ۴۳ درصد از آنان در مناق محروم هستند.

مومنی افزود: بخش قابل توجهی از درآمد‌های هر خانوار در بخش مسکن هزینه می‌شود از این رو تلاش می‌شود تا مشکل مسکن مددجویان با راهکار‌های مختلف حل شود که در این میان انشعاب آب و برق و گاز از جمله هزینه‌های قابل توجه در تأمین مسکن است.

انتهای پیام/

نشست بررسی راه‌های افزایش خدمات به مدجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار