مدیر کل دامپزشکی استان یزد با آیت الله تاصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیر کل دامپزشکی استان با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه دراستان  و امام جمعه یزدبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  علی اکبر حداد زاده مدیر کل دامپزشکی استان یزد همزمان با هفته دامپزشکی با آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کرد.

حداد زاده با اشاره به فعالیت‌های دامپزشکی و ارائه عملکرد سالانه این سازمان گفت: با توجه به افزایش عوامل بیماری زا در این برهه از زمان، اطلاع رسانی و آموزش در پیشگیری از بیماری‌ها دارای جایگاه ویژه‌ای است.

آیت الله ناصری نیز به بیان جایگاه دامپزشکی و اهمیت ویژه این نهاد در حوزه پیشگیری از بیماری‌ها در جامعه پرداخت و گفت: در حوزه سلامت باید دقت بیشتری صورت گیرد و با نظارت از سوی دستگاه‌های مرتبط، سلامت جامعه ارتقاء پیدا کند.

 امام جمعه یزدافزود: ماموران دامپزشکی تنها به نظارت برای پیشگیری‌ها اکتفا نکنند و بحث آموزش را در دستورکار قرار دهندو

نماینده ولی فقیه در استان گفت:آگاهی بخشی برای پیشگیری و درمان لازمه نظارت است و دامپزشکی باید با جدیت به مبحث اموزش بپردازد.

آیت الله ناصری   پیرامون وجود سگ‌های خانگی گفت:این معضل در جامعه کنونی فاجعه است و بی شک توطئه دشمن است و باید راه حلی برای این موضوع درنظر گرفت و پیشنهاد فرهنگسازی برای پرورش دام‌های کوچک خانگی را عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

مدیر کل دامپزشکی استان با امام جمعه یزد دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.