مديركل آموزش و پرورش خوزستان روز جهانی كودك را تبریک گفت

مديركل آموزش و پرورش خوزستان با صدور پیامی روز جهانی كودك را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مديركل آموزش و پرورش خوزستان پیامی به مناسبت روز جهانی صادر کرد و این روز را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

به نام خداوند مهربان

همه ساله در روز 16 مهرماه كه به نام "روز جهانی كودك" نامگذاری شده است، همه نگاه ها به اين نوگلان باغ بهشت متمركز می شود. به گلهايی كه بايد در بستری از مهربانی، آرامش، عطوفت، شادی، محبت، توجه و تدبير رشد كنند و شكوفا شوند، گل هايی كه آينده ايران عزيز اسلامی به دستان توانای آن ها رقم می خورد.

كودكان ارزشمندترين و گرانمايه ترين سرمايه های اين نظام مقدس هستند و لازم است كه همگی دست در دست هم نهيم و برای پرورش، آموزش، تعليم و تربيت آنان از تمام ظرفيت های موجود بهره ببريم تا در آينده اين سرمايه های گرانقدر به انسان های موفق برای زندگی فردی و اجتماعی خود تبديل شوند.

امروز در آموزش و پرورش خوزستان بالاترين نگرانی ما از برای كودكانی است كه به واسطه مشكلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از دامان تعليم و تربيت به دور هستند، لذا از همه نهادها، دستگاه ها، سازمان های مردم نهاد و مردم می خواهيم كه برای برگشتن اين عزيزان به چرخه آموزش ما را همراهی كنند.

اينجانب ضمن تبريك روز جهانی كودك، به كودكان پاك و مهربان سرزمينم، ياد كودك شهيد گلكون كفن در حادثه تروريستی اهواز را گرامی می دارم و اميدوارم خداوند سبحان روح اين عزيز از دست رفته را در ماهی كه متعلق به آقا امام حسين (ع) است، با سالار شهيدان محشور كند و به ديگر كودكان كشورم صبر، ايثار، مهر، علم و دانايی عطا فرمايد.

محمد تقی زاده، مديركل آموزش و پرورش خوزستان

پیام تبریک به مناسبت روز جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.