طرح ویژه پلیس شاهرود برای پیشگیری از تصادف موتورسواران

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: به منظور کاهش تصادف موتورسیکلت سواران ، پلیس شاهرود ، طرح "هیجان در پیست ، امنیت در شهر" را اجرا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: 50 درصد فوتی های حوادث رانندگی درون شهری را موتورسواران تشکیل می دهند بنابراین کمک رسانه ها در امر آموزش و فرهنگ سازی ترافیکی برای جوانان در کاهش تصادفات موثر است.

وی افزود: به این منظور برنامه هایی با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی این شهرستان تدارک دیده شده است که طرح "هیجان در پیست ، امنیت در شهر" یکی از آنها بود.

سرهنگ اشرفی تصریح کرد: از ابتدای امسال ، حوادث رانندگی منجر به جرح 33درصد افزایش و حوادث رانندگی منجر به فوت 73درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شاهرود گفت: بعد از تصادفات رانندگی ، سرقت بیشترین تعداد پرونده را دارد، که با تلاش کارکنان انتظامی و مردم در 6ماه نخست 26 درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است.

وی با اعلام این که امسال سرقت تلفن همراه ، مصالح و لوازم ساختمانی و لوازم خودرو افزایش یافته است، از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی از بروز این سرقت ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام / گ

جزئیات طرح ویژه پلیس شاهرود برای پیشگیری از تصادف موتورسواران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.