انتقال فرهنگ ایثار در اردوی راهیان نور به نسل آینده

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: اردو‌های راهیان نور بهترین زمینه برای انتقال فرهنگ ایثار و جهاد به نسل آینده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان داشت: اردو های راهیان نور را دارای ظرفیت عظیم فرهنگی است و اردوهای راهیان نور بهترین زمینه برای انتقال فرهنگ ایثار و جهاد به نسل آینده می باشند.

وی افزود: امروزه به خوبی شاهدیم که چگونه فرزندان نسل دوم، سوم و هم اینک نسل چهارم انقلاب اسلامی با تأسی از فرهنگ 8 سال دفاع مقدس، فرسنگ ها به دور از مرزهای جمهوری اسلامی برای دفاع از مظلوم از جان خویش می گذرند و با ندای «یا زینب» مدافعین حرم شده اند.

جرجانی عنوان کرد: برنامه ریزی و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای هرچه بهتر برگزار کردن اردوهای ر اهیان نور در سطح استان  است  گرچه از ابتدای راه اندازی اردوهای راهیان نور تا کنون بسیاری از نواقص و کمبودها برطرف شده است اما باید نسبت به تهیه وسایل نقلیه مطلوب و همچنین امکانات رفاهی مناسب برای دانش آموزان تلاش بیشتری شود.

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: سازمان ها و ارگان های مختلف می توانند با همکاری مستمر با آموزش و پرورش و بهره گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزی اقدامات ارزنده ای را در راستای تربیت دانش آموزانی همطراز با معیارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زنند.

انتهای پیام/م

توجه به ظرفیت های فرهنگی راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.