عبدالله روا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گزیده کار شده‌ام/ «ویدئو چک» برنامه‌ای است که با آن احساس راحتی می‌کنم

روا مجری برنامه‌های تلویزیونی با اشاره به اجرای خود در برنامه «ویدئو چک» از کمرنگ شدن حضورش در سیما گفت.

رواعبدالله روا مجری برنامه‌های تلویزیونی، در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره گزیده کار شدن و کمرنگ شدن حضورش در برنامه های سیما گفت: سابق بر این، بیش از اندازه کار کردم  و حالا بعد از مدتی تصمیم گرفتم، گزیده کار باشم و برنامه ای را اجرا کنم که خوشایند خودم است و با آن احساس راحتی می کنم. با شروع کارم در اجرا اکثر حوزه‌های مختلف را تجربه کردم و با آنچه باید در عرصه اجرا به دست می آوردم آشنا شدم. من کارم را در برنامه ویژه نوجوانان به تهیه کنندگی آقای آذری شروع کردم و با فکر و برنامه سازی او آشنا شدم. حالا با یکدیگر برنامه «ویدئو چک» را در شبکه ورزش طراحی کردیم و او جایگاه خودش را در برنامه سازی و من در اجرا پیدا کرده‌ام.

وی در ادامه با اشاره به اجرای خود در برنامه «ویدئو چک» افزود: «ویدئو چک» تنها برنامه‌ای است که من خود شخصیت واقعی‌ام در حوزه اجرا هستم. درست است که از نظر کمی و ظاهری کم کار و کمرنگ شده‌ام اما از نظر کیفی روند خوبی را پیش گرفتم و خودم راضی هستم.

روا با اشاره به اینکه از عمر برنامه «ویدئو چک» حدود 60 برنامه می گذرد، درباره این برنامه ورزشی بیان کرد: حوزه ورزش در هر شبکه ای که باشد برای مردم جذاب است و هر روز سوژه های داغ ورزشی و حواشی زیادی دارد که می شود، به آن پرداخت و در برنامه درباره آنها به زبان طنز صحبت کرد.

مجری برنامه‌های تلویزیونی در پایان یادآور شد: هم اکنون در شبکه ورزش فعالیت دارم و طبق توافق با سازمان، اگر برنامه‌ای در شبکه سه با روحیات و شخصیت من جور باشد، قابل مذاکره است؛ اما غیر از این با تمام احترامی که برای دوستانم قائلم، گزیده کاری را ترجیح می دهم. 

گفتنی است؛ عبدالله روا مجری برنامه‌های تلویزیونی، پیش از این کار خود را با اجرای برنامه های نوجوانان در شبکه دو آغاز کرد و بعد از یک دوره اجرا در دو سال گذشته اجرای برنامه «شیدایی» در ماه مبارک رمضان را برعهده داشت و حالا در شبکه ورزش به اجرای برنامه طنز ورزشی «ویدئو چک» می پردازد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار