مشکلات رومینگ مرزی در استان اردبیل مرتفع می شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: مسئله رومینگ مرزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این اداره کل اقداماتی در راستای مرتفع کردن مشکلات این حوزه را پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل صبح امروز در دیدار با فرمانده مرزبانی استان اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: دلاوری‌ها و شجاعت‌های مرزبانان غیور استان سبب شده تا امنیت کامل در مرزهای استان برقرار شود و اقتدار، سربلندی و امنیت کشور را مدیون تلاش‌ها و جانفشانی‌های این نیروهای جان بر کف هستیم.

وی با اشاره به ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ادارات کل استانی گفت: مسئله رومینگ مرزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این اداره کل اقدامات در راستای مرتفع کردن مشکلات این حوزه را پیگیری می کند که همکاری متقابل با مرزبانی در این راستا بسیار مهم و ضروری بوده که تلاش می‌کنییم آن مهم تقویت شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد نیروهای مسلح با عنوان طرح مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: صحبت‌ها و بررسی‌های اولیه در زمینه اجرای این طرح در استان صورت گرفته و با همکاری و تعامل بیشتر به زودی شاهد اجرایی شدن آن در استان خواهیم بود.

رزمی بیان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات علاوه بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور در سال‌های اخیر، رویکرد قابل توجهی در خصوص کاربردی کردن فناوری اطلاعات داشته است که طرح مهارت‌آموزی طرح شده در تفاهم‌نامه این وزارت و ستاد کل نیروهای مسلح اقدامی در این راستا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع

طرح مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار