بی انضباطی‌های کمیته انضباطی بلای جان استقلال

کمیته انضباطی باشگاه استقلال در روز‌های اخیر برخی بازیکنان را به این کمیته فرا خواهد خواند تا در مورد رفتارشان توضیح دهند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از روی کار آمدن مدیریت جدید در باشگاه استقلال، هادی مباشری و علی خطیر به عنوان معاونان مدیر این باشگاه معرفی شدند تا هر یک زمینه مشکلات بوجود آمده را حل و فصل کنند و پیگیر کار‌های باشگاه باشند.

بی انضباطی های کمیته انضباطی بلای جان استقلال

اما این روز‌ها در کمال تعجب شاهد خودزنی برخی از نزدیکان باشگاه استقلال درباره وضعیت بازیکنان این تیم هستیم و مدیران باشگاه هم بدشان نمی‌آید در این شرایط و روز‌های سخت آبی پوشان پایتخت با دعوت از بازیکنان به کمیته انضباطی بیشتر باعث تضعیف روحیه آن‌ها شوند.

همین چندی پیش بود که الهیار صیاد منش و سجاد آقایی به دلیل حرکت غیر اخلاقی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شدند، اما جالب است که این ۲ بازیکن اصلا به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار نشدند که این حرکت یکی از عجیب‌ترین رفتار‌های مدیران باشگاه استقلال را می‌رساند و این موضوع در حالی است که حسین حسینی دروازه بان جوان و آینده دار باشگاه استقلال که این روز‌ها به یک نیمکت نشین حرفه‌ای تبدیل شده پس از اعتراض و گله مندی باید به کمیته انضباطی برود.

بی انضباطی های کمیته انضباطی بلای جان استقلال

یا مهدی قائدی در دیدار مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بطری آب خود را بر زمین می‌کوبد به کمیته انضباطی دعوت نمی‌شود در حالی که این بازیکن بار‌ها در گذشته مسائل حاشیه‌ای را داشته، اما طارق همام پس از بازی در دیداری تدارکاتی برای تیم سابقش هنوز به ایران بازنگشته، باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.

بدون شک معاونانی که این روز‌ها با مصاحبه‌های خود مدام بازیکنان استقلال را به کمیته انضباطی فرا می‌خوانند باید بدانند تبعیض در برخورد با موارد انضباطی نه تنها دردی از استقلال دوا نمی‌کند بلکه اتفاقات حاشیه‌ای در تیم را افزایش می‌دهد. در تازه‌ترین اظهارات متوجه شدیم بازیکنان آبی پوشی که در رقابت‌های قبلی کارت قرمز گرفتند نیز باید به کمیته انضباطی بروند.

کمیته انضباطی باشگاه استقلال در چند وقت اخیر بسیار منفعل عمل کرد و در مواردی که باید خودی نشان می‌داد سکوت کرد و این فوران فراخواندن بازیکنان به کمیته انضباطی که به یکباره شکل گرفته است می‌تواند به تیم فوتبال استقلال ضربه بزند.


بیشتر بخوانید: بند‌های بسته پیشنهادی خریدار باشگاه استقلال مشخص شد

اقدام غیر قانونی بازیکن استقلال و عصبانیت مدیران

روز‌های شلوغ کمیته انضباطی باشگاه استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
مسئولان استقلال معمولا ًاز فوتبالیستهای غیر اخلاقی حمایت ویژه ای می کنند مثل قائدی که باعث مرگ یک نفر شده و خیلی مسائل اخلاقی دیگه ای که داره و عین خیالش هم نیست، ولی به دربازه بانی مثل حسینی که کارنامه بسیار درخشانی هم داره نباید از حقش دفاع کنه گیر می دهند ولی به صیادمنش و آقای با اون حرکات زشتی که انجام دادند حتی تذکر هم بهشون ندادن واقعاً جای تأسف داره
آخرین اخبار