دردسرهای خوش‌تیپی آقای بازیگر!

محمدرضا گلزار بعد از حاشیه‌هایی که درباره فهرست IMDB به وجود آمد می‌گوید نیازی به دیده‌شدن ندارد.

نحسی ١٣ برای آقای خوش‌تیپبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  همیشه کار‌ها آن‌طور که آدم دوست دارد پیش نمی‌رود؛ گاهی انتشار یک عکس می‌تواند جنگ اعصاب بزرگی درست کند و کلی حاشیه بسازد، مثل ماجرای قرار گرفتن محمدرضا گلزار در فهرست بازیگران خوش‌تیپ سینما توسط یک کاربر و استوری جنجالی او.

داستان از روزی شروع شد که یکی از کاربران سایت آی ام دی بی (بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها) این بازیگر را در فهرست بازیگران خوش‌تیپ تاریخ سینما و البته نفر سیزدهم این فهرست بعد از مارلون براندو، دی‌کاپریو، آلن دلون، براد پیت و استیو مک‌کویین قرار داد. طرفداران او این خبر را در صفحات مجازی دست‌به‌دست کردند و محمدرضا گلزار هم آن را به اشتراک گذاشت.

بعد هم نوبت به همکاران و دوستان رسید؛ برخی از سلبریتی‌ها زیر پست گلزار، به او تبریک گفتند و بعضی هم ماجرا را با یک کیک که تصویر او، به همراه جرج کلونی و براد پیت روی آن نقش بسته بود، به پشت صحنه مسابقه برنده‌باش کشاندند. گلزار هم عکس کیک را در استوری اینستاگرام خود گذاشت و...

گلزار: نیازی به این شلوغ‌بازی‌ها ندارم

بخت با گلزار یار نبود؛ به قول خودش به جای اینکه دیگران برای خوشحالی او، خوشحالی کنند کارش را به باد انتقاد و تمسخر گرفتند، اما محمدرضا گلزار خیلی زود کامنت‌های اینستاگرام را بست و پاسخ انتقاد‌ها را داد: «متاسفم که در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که هیچ‌کس از شادی فرد دیگری خوشحال نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: پاسخ کنایه آمیز شرکت کننده مسابقه «برنده باش» به محمدرضا گلزار + فیلم


من محمدرضا گلزار به پشتوانه لطف پروردگار، دعای خیر پدر و مادر، تلاش خودم و همچنین طرفداران و حامیان عزیزم سال‌هاست مورد توجه و حمایت مردم بوده‌ام، پس نیازی به این شلوغ‌بازی‌ها ندارم. لیستی از سوی یکی از کاربران آی ام دی بی منتشر شد که من را به‌عنوان سیزدهمین بازیگر خوش‌تیپ تاریخ جهان معرفی کرده بود.

به نظر شما من آی ام دی بی را کمتر از شما می‌شناسم؟ سرچ نمی‌کنم یا اطلاعاتم کافی نیست؟ می‌گویند آی ام دی بی این را نگفته است؟ خب، مگر آی ام دی بی شخص است؟ مثلا کسی هست به نام آقای آی ام دی بی که من نمی‌دانم؟ آی ام دی بی یک سایت اطلاعاتی است و کاربری هم که این مقایسه را انجام داده است فیک نیست، چون اگر در سایت چرخی بزنید متوجه می‌شوید که نقد‌های زیادی درباره فیلم‌های مهم از جمله رستگاری در شاوشنگ یا فیلم‌های اسکار نوشته است، پس وجود خارجی دارد.»

او حرف‌هایش را این‌طور ادامه می‌دهد: «مگر من با این آدم نسبت فامیلی دارم؟ یک کسی آمده چنین رأیی داده است؟ مگر چه اتفاقی افتاده؟ الان این موضوع به چه کسی برخورده است؟ ناراحت شده‌اید که چرا من پست گذاشته‌ام؟ چند روزی بود که طرفداران من این پست را می‌گذاشتند، برای من هم جذاب بود، معلوم است که جذاب است. شما یک پست اینستاگرام خود را که دوست دارید چهاربار باز نشر می‌کنید، نمی‌کنید؟ حالا اگر یک کاربر آی ام دی بی شما را سیزدهمین نفر از لیست آدم‌های مطرح اعلام کند، آن را شِیر نمی‌کنید؟ معلوم است که این کار را انجام می‌دهید.»

او تمام این حاشیه‌ها را شیطنت و بی‌انصافی می‌داند: «بی‌انصافی نکنیم و دست از این شیطنت‌ها برداریم. من نیازی به دیده‌شدن ندارم. واقعا چه نیازی دارم که یک خبر حاشیه‌ای کذب بسازم که دیده شوم. به نظر شما این حرف انصاف است؟»

گلزار، همان جوانی است که در دهه ٧٠ سفر خود را از گروه موسیقی آریان شروع کرد و بعد به دنیای بازیگری رفت. او به دلیل جذابیتی که برای بخشی از جامعه جوان داشته و هنوز هم دارد، این روز‌ها سر از مجری گری برای یک مسابقه میلیاردی درآورده است تا باعث افزایش معلومات عمومی مردم شود. حالا هم که نامش با فهرست یکی از کاربران بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها بر سر زبان‌ها افتاده است تا بعد. 

منبع: روزنامه شهروند 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای گلزارهمیشه عالی ودوست داشتنی هستندولی خب سلیقه هامتفاوته. خوبه که ازشادی وموفقیت دیگران خوشحال باشیم وبدونیم هیچکس جای دیگری روتنگ نمی کنه. همه میتونن موفق باشن. برای هم دعاکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ترنم
۲۲:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
تبریک میگم اقای گلزار
کاشکی میتونستم حس شما رو تو اون لحظه درک کنم واقعا حس خوبیه که یه ادم همچین شان و شخصیتی داشته باشه و حس بهتر اینه که سیزدهمین مرد خوشتیپ و جذاب جهان توی ایران باشه
بازم تبریک میگم
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۰:۲۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
خوش تیپ؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
+
افتخار میکنم یک ایرانی جز خوشتیپ ترین بازیگرها قرار گرفته .مبارک اقای گلزار زنده باد ایران و ایرانی
آخرین اخبار