مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی سنگ محلات خبرداد؛

دعوت از ۲ هزار بازرگان و صنعتگر اروپایی و آسیایی به نمایشگاه بین المللی سنگ محلات

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی سنگ محلات از دعوت ۲ هزار بازرگان و صنعتگر اروپایی و آسیایی به این نمایشگاه خبرداد.

حلاجیان مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی سنگ محلات در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: ۲ هزار بازرگان و صنعتگر اروپایی و آسیایی به این نمایشگاه دعوت شده اند و برای حضور آن‌ها در طول مدت برگزاری این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

حلاجیان افزود: این ۲ هزار بازرگان و صنعتگر در حوزه سنگ فعالیت دارند و از کشور‌های هند، ترکیه، ایتالیا، چین و کشور‌های همسایه در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات حضور خواند یافت.

وی اضافه کرد: دعوت بازرگانان و صنعتگران خارجی به نمایشگاه سنگ محلات با هدف گسترش مبادلات تجاری و انتقال تکنولوژی استخراج حوزه سنگ صورت می‌گیرد.

مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات ادامه داد: یازدهمین نمایشگاه سنگ محلات در فضای ۷۵ هزار متر مربع برپا شده است و فعالان حوزه سنگ از ۱۸ استان کشور محصولات خود را در ۳۵۲ غرفه این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

اولین جلسه میز صادرات سنگ کشور ۱۹ مهر در محلات

حاجی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی هم از برگزاری اولین جلسه میز صادرات سنگ کشور با حضور انجمن‌ها و مسولان دولتی بخش سنگ در روز ۱۹ مهر ماه در حاشیه نمایشگاه سنگ محلات خبرداد.

حاجی پور افزود: بهره برداری استان ظرفیت‌های بسیار استخراج و تولید سنگ در استان مرکزی موجب واگذاری میز صادرات سنگ کشور به استان مرکزی شده است.

فعالیت ۱۵۰ معدن دارای پروانه بهره برداری سنگ ساختمانی در استان مرکزی و وجود حدود ۶۰ درصد ذخیره سنگ تراورتن کشور در محلات، موجب شده شهرستان محلات و استان مرکزی قطب ذخایر سنگ ساختمانی کشور نام بگیرد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران عصر دیروز با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران، در شهر نیم ور محلات افتتاح شد و تا جمعه ۲۰ مهر ماه برای بازدید عموم دایر است.

دعوت از ۲ هزار بازرگان و صنعتگر اروپایی و آسیایی به نمایشگاه بین المللی سنگ محلات

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.