آجورلو: در هیچ دوره‌ای از بازی‌های پاراآسیایی این تعداد مدال نگرفته بودیم

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان از عملکرد شاگردانش در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ ابراز رضایت کرد.

آجورلو: در هیچ دوره‌ای از پاراآسیایی اینقدر مدال نگرفته بودیم/ می‌توانیم درتوکیو هم مدال‌های زیادی کسب کنیم

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوسف آجورلو در مورد عملکرد پاراتیراندازان ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی اظهار داشت: عملکرد فنی بچه‌ها خیلی خوب بوده است و اکثر بچه‌ها به غیر از دو سه نفر در دو ماده فینالیست شدند. از نظر مقام و مدال هم نتایج مان راضی‌کننده بوده است. ما در هیچ دوره‌ای از بازی‌های پاراآسیایی به اندازه این دوره مدال در تیراندازی کسب نکرده بودیم.

او با یادآوری اینکه پاراتیراندازی ایران تا به این جای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ موفق به کسب سه مدال طلا و یک نقره شده است، گفت: برنامه و تدابیر اتخاذ شده در اردو‌ها و تمرینات خیلی خوب بچه‌ها نتیجه داد. ما در یکی - 2 ماده پاراتیراندازی تجربه آنچنانی نداریم. مثل خانم شجاعی در تفنگ بادی درازکش R۳ که برای اولین بار در چنین رقابتی تیراندازی کرد و نمره خوبی هم به دست آورد.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان به برنامه‌های پیش روی این تیم اشاره کرد و گفت: در مسابقات کره جنوبی توسط ساره جوانمردی، سمیرا ارم و مهدی زمانی سهمیه پارالمپیک را کسب کردیم که مهدی زمانی در این دوره از بازی‌ها به دلیل مصدومیت همراه ما نیست. سعی می‌کنیم در مسابقات سیدنی و العین امارات سهمیه‌های خود را به حداکثر برسانیم و در توکیو به مانند جاکارتا بیشترین مدال را کسب کنیم. دستیابی به این هدف دور از دسترس نیست و بیشتر حریفان ما در جهان از ژاپن، کره جنوبی، تایلند و چین هستند و البته سوئد، نروژ و آلمان. ما این توانایی را داریم که در پارالمپیک هم مدال‌های زیادی کسب کنیم.

آجورلو ضمن تشکر از حمایت‌های کمیته ملی پارالمپیک و فدارسیون جانبازان و معلولین گفت: همه برای موفقیت ورزشکاران جانباز و معلول تلاش کردند. از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تا هیئت‌های جانبازان و معلولین استان‌ها که در حد توان خود همراه ورزشکاران بودند. بعضی اوقات ورزشکاران ما گلایه‌هایی از هیئت‌ها دارند، اما باید توجه داشته باشیم که با توجه به مشکلات مالی فراوان هیئت‌ها، آن‌ها در حد توان ورزشکاران را همراهی می‌کنند.

او در خاتمه گفت: باید تشکری ویژه از آقای سلطانی‌فر، وزیر ورزش داشته باشم که در یکی از فینال‌های ما حضور یافت و البته معاون بانوان ایشان، خانم محمدیان و خانم طاهریان (معاون کمیته ملی پارالمپیک) که دو بار در محل مسابقات تیراندازی حاضر شدند.


بیشتر بخوانید: خدابخشی در رشته تیراندازی بازی‌های پاراآسیایی فینالیست شد

مختاری و عظیمی مدال‌های طلا و نقره بازی‌های پاراآسیایی را کسب کردند

رگبار طلا در مسابقات شطرنج نابینایان بازی‌های پاراآسیایی


انتهای پیام /

آخرین اخبار بازی های پاراآسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار