مهم ترین عنصر برای مقابله با توطئه های استکبار، تعمیق معنویت است

فرمانده سپاه لرستان، با بیان اینکه طلاب باید جهانی بیاندیشند، افزود: ایمان و معنویت مهم‌ترین قدرت مقابله با توطئه‌های دنیای استکبار است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، امروز (۱۸ مهر) در همایش طلیعه حضور در حوزه‌های علمیه خواهران لرستان، گفت: جمهوری اسلامی با انرژی که از توده مردم گرفت قدرتی تولید کرد که استکبار هیچ راه حلی برای مقابله با آن ندارد.

وی افزود: این قدرت نرم را که رهبری از آن به عنوان قدرت معنوی یاد می‌کند عنصر برتری ساز معنویت و ایمان است.

سردار کشکولی، و تعمیق معنویت و نهادینه سازی ارزش‌های انقلاب اسلامی را مهم‌ترین راه مقابله بال توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار داشت: ابعاد قدرت معنوی جمهوری اسلامی اسلامی ایران شامل تکیه بر عنایات الهی، ولایت و امامت، پشتیبانی و حمایت توده مردم، صبر و پایداری و تمسک به آیات قرآن است.

 

وی تمسک به دین را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌ها دشمنان و شکست توطئه‌های استعماری دانست و افزود: د. اشتن اخلاص و کار برای خدا برای شکست توطئه‌های دشمنان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

فرمانده سپاه لرستان، با بیان اینکه امروز موازنه قدرت در جهان تغییر کرده ما بالا آمده ایم و دشمنان پایین آمده اند، گفت: امروز دشمن برای فرار از شکست‌های پی درپی در عرصه های، توطئه‌های اقتصادی را دنبال می‌کند به و جنگ مالی و اقتصادی چسبیده است.

وی خاطرنشان کرد: ولایت مداری، حفظ وحدت و همدلی در کنار بصیرت و هوشیاری از مهم‌ترین راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های اقتصادی دشمنان است.

انتهای پیام/د

تعمیق معنویت مهم ترین عنصر برای مقابله با توطئه های استکبار است

برچسب ها: حوزه علمیه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.