کرانچار: نیاز به برگزاری بازی‌های بین المللی داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان بیان کرد که برای کسب موفقیت باید بازی‌های دوستانه بیشتری انجام دهند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران بیان کرد: علت زیاد بودن تعداد نفرات تیم امید در تمرینات این است که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و به دلیل آیین نامه‌های خاص، مجبور بودیم تا ۲۰ بازیکن را به اندونزی ببریم، اما صیادمنش، آذری، بهاروند و عباسیان که عضو تیم بودند را به دلیل محدودیت نفرات نتوانستیم به مسابقات ببریم و اکنون از آن‌ها در تمرینات استفاده می‌کنیم. امید نورافکن، رضا شکاری و رضا کرم الله چعب، ۳ بازیکن لژیونر هم به اردو اضافه شدند و وضعیت خوبی دارند.

او افزود: البته درحال حاضر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم، البته قرار است اردو‌های بعدی در آذر و دی ماه را طبق برنامه‌های فیفا برنامه ریزی کنیم تا استفاده کنیم و آماده مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شویم. این نکته مهم است که در سایر موارد برنامه ریزی‌ها درست در نیامده است، به دلیل اینکه درصدد بودیم تا در این اردو یک یا ۲ بازی تدارکاتی برگزار کنیم که متاسفانه انجام نشده است و به دلیل فصل تابستان و گرمایش پیش از حد سبب شده تا زمین‌های غرب تهران سالم نباشند و با پیگیری‌های فراوان موفق شدیم تا یک یا ۲ زمین را پیدا کنیم که محل تمرینی ما است.

کرانچار در پایان گفت: برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی زمان زیادی خواهیم داشت، اما امیدوارم این اشتباه تکرار نشود و برای کسب تجربه نیاز به برگزاری بازی‌های بین المللی داریم. برای محک خوردن بازیکنان و مشخص شدن نقاط ضعف باید بازی‌های دوستانه برگزار کنیم تا به اهداف مان برسیم. به دلیل حضور زیاد بازیکنان اگر بازی تدارکاتی مهیا نشد، بین بازیکنان فوتبال درون تیمی شکل می‌دهیم تا بازیکنانی که بهتر کار می‌کنند، مشخص شوند. امیدوارم در آینده بازی‌هایی انجام دهیم و با قدرت به مصاف حریفان برویم.


بیشتر بخوانید:کرانچار: اردوی تیم ملی امید هدفم را تامین کرد

استیلی: بازی دوستانه با تیم های آسیای میانه برگزار می کنیم

شاهرودی: برای صعود به المپیک نباید دغدغه زمین تمرین داشته باشیم


انتهای پیام/

اظهارات زلاتکو کرانچار درباره اردوی تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار