نقاشی اعضای برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی نقاشی روی دیوار شهر

به مناسبت هفته ملی کودک، اعضای برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی نقاشی مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه، بر روی یکی از دیوارهای سطح شهر کرمانشاه نقاشی می کشند.

فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : در ادامه ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک در این استان، تعدادی از اعضای کودک و نوجوان برگزیده بین‌المللی نقاشی کانون پرورش فکری (قهرمانان کوچک فرهنگی)، اقدام به کشیدن نقاشی بر روی یکی از دیوارهای سطح شهر کرمانشاه می‌کنند.

وی گفت : این برنامه که قرار است درصبح روز پنج‌شنبه نوزدهم مهرماه 1397برگزار شود، به عنوان یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده کارگروه هفته ملی کودک در استان کرمانشاه است.

فتاحی افزود : در زمان برگزاری این برنامه، تعدادی از مسوولان شهر و همچنین اعضای کارگروه هفته ملی کودک استان حضور دارند و اعضای برگزیده، نسبت به ترسیم یک اثرنقاشی دیواری اقدام می‌کنند.

وی افزود : این برنامه با مساعدت معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه، واقع در میدان مرکزی به سمت خیابان وحدت این شهر و در ساعت هشت و سی دقیقه صبح برگزار می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

دیوار های شهر پذیرای نقاشی برگزیدگان جشنواره نقاشی

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار