روستایی: فدراسیون فوتبال زمین بهتری در اختیارمان قرار دهد

مهاجم تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: شرایط خوبی نداریم اما باید تحمل کنیم و اگر فدراسیون فوتبال یک زمین بهتر در اختیار ما بگذارد، خیلی بهتر می شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر روستایی، مهاجم تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه تمرین امروز ( چهارشنبه ) ملی پوشان در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمرینات خوبی داریم و فکر می کنم در این زمین 2 تیم دسته اولی تمرین می کنند و شرایط خوبی نداریم اما باید تحمل کنیم و اگر فدراسیون فوتبال یک زمین بهتر در اختیار ما بگذارد، خیلی بهتر می شود. بازیکنان لژیونر هم به تیم اضافه شده اند و امیدوارم با حضور در زمین چمن بهتری و همچنین ادامه تمرینات خوب نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

او افزود: پارسال که در تیم جوانان بودم، در 2 اردوی پایانی بازیکنان تکمیل شدند و به مسابقات رفتیم و برخی از بازیکنان هم موقع پرواز به تیم اضافه شدند  وشرایط سختی داشتیم اما گذشت و اکنون هم امید دارم تا همین بازیکنان در کنار هم باشند و بتوانند نتیجه بگیرند.

روستایی در پایان گفت: اگر بازیکنان کنار هم باشند، می توانند بهتر کار کنند و در پایان نتیجه بگیریم و درخواست تمام بازیکنان از مسئولان فدراسیون فوتبال این است که چمن بهتری در اختیار ما قرار دهند تا بازیکنان بتوانند کیفیت بهتری از خود نشان دهند.


بیشتر بخوانید:

کرانچار: اردوی تیم ملی امید هدفم را تامین کرد/ تیم ما کیفیت لازم برای صعود به المپیک دارد

استیلی: بازی دوستانه با تیم های آسیای میانه برگزار می کنیم / پرسپولیس برابر السد باید بازی معقولانه ارائه بدهد

شاهرودی: برای صعود به المپیک نباید دغدغه زمین تمرین داشته باشیم/ هیچ پولی از فدراسیون فوتبال نگرفته ایم


انتهای پیام/

اظهارات مهاجم تیم ملی فوتبال امید درباره شرایط اردویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار