روند انتقال دستگاه های بایومتریک به تمام ولایت های افغانستان روز جمعه پایان می یابد

مقامات کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که روند انتقال دستگاه‌های بایومتریک و لیست رای دهندگان به ولایات، به شدت جریان دارد و تا روز جمعه به تمام ولایات خواهد رسید.

روند انتقال دستگاه های بایومتریک به تمام ولایت های افغانستان روز جمعه پایان می یابدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که روند انتقال دستگاه‌های بایومتریک و لیست رای دهندگان به ولایات، به شدت جریان دارد و تا روز جمعه به تمام ولایات خواهد رسید.

سید حفیظ الله هاشمی، منشی و سخنگوی این کمیسیون امروز (چهارشنبه ۱۸ میزان/ مهر) به خبرنگاران گفت که تاکنون دستگاه‌های بایومتریک و لیست رای‌دهندگان با تمام ملحقات آن به ولایات فراه، بادغیس، هرات، زابل، قندهار، ارزگان، هلمند و نیمروز از طریق هوا و زمین انتقال یافته است.

وی افزود: امروز به ولایات بدخشان، بغلان، قندوز، تخار، پکتیکا، بامیان، دایکندی و غور انتقال خواهد شد و باقی همه دستگاه‌ها و لیست رای دهندگان تا روز جمعه به همه ولایات خواهد رسید.

هاشمی گفت که انتقال مواد از مراکز ولایات به ولسوالی‌ها نیز امروز آغاز شده است.

۲۲ هزار دستگاه‌ بایومتریک برای ثبت مشخصات رای دهندگان در تاریخ پانزدهم ماه میزان/ مهر به کابل رسید و قرار است که این دستگاه‌ها، پیش از روز برگزاری انتخابات به ۲۱ هزار محل منتقل گردد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار