جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر برگزار شد

سیزدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی با رقابت ۵۷ نفر در بوشهر برگزار شد.

جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مشاور فرهنگی و هنری بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در این مراسم گفت: سیزدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین برنامه‌های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که هر سال به صورت مستمر در استان بوشهر برگزار می‌شود.

سید جواد رفائی افزود: مهمترین هدف برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) ایجاد نشاط فرهنگی و گسترش سیره و فرهنگ رضوی در داخل و خارج از مرز‌های ایران زمین است و با اینکه شانزده دوره از برگزاری آن می‌گذرد، همچنان تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.

وی ادامه داد: برگزاری هفته و شب‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های مختلف رضوی بعد از محرم و صفر در شهر‌های مختلف اجرا خواهد شد.

مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز گفت:جشنواره ملی مشاعره رضوی به یک سنت در استان بوشهر تبدیل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هم بیان کرد: جشنواره ملی مشاعره بعد از سیزده دوره به درجه بلوغ رسیده و طرفداران زیادی دارد.

حمیده ماحوزی افزود: در جشنواره امسال ٣٨٠ نفر نام نویسی کرده بودند که از این مجموع ٥٧ نفر از استان‌های تهران، اصفهان، همدان، کرمانشاه، لرستان، فارس، زنجان و بوشهر به مرحله پایانی راه یافتند.

انتهای پیام/ک

جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.