مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل مطرح کرد؛

پروژه های بوم گردی در اولویت توسعه گردشگری اردبیل است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: توسعه اقامتگاههای بومگردی در سطح شهرستان های استان اولویت این مجموعه جهت توسعه گردشگری اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر چهارشنبه در جلسه با مسئولان  میراث فرهنگی شهرستان‌های استان اردبیل تصریح کرد: توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سطح شهرستان‌ها جزء اولویت اداره کل میراث فرهنگی اردبیل است.

وی اضافه کرد: برای توسعه اقامتگاههای بوم‌گردی نیازمند توجه ویژه مسئولان شهرستان‌ها و فرمانداران به این موضوع هستیم که در این خصوص برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین متذکر شد: تقویم گردشگری شهرستان‌های استان اردبیل برای 6 ماهه دوم سال‌جاری تهیه می‌شود که در این زمینه از نظرات تخصصی کارشناسان این حوزه استقبال می‌کنیم.

فلاحی ادامه داد: لازم است در خصوص شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل تبلیغات گسترده‌ای انجام گیرد که برای این موضوع نیز برنامه‌ریزی شده است و در آینده نزدیک عملی خواهد شد.

وی اضافه کرد: توجه به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری می‌تواند باعث پویایی اقتصادی در منطقه باشد که تحقق این موضوع می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی را کاهش دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بیان داشت: مدیران شهرستان‌ها باید در راستای افزایش بهره‌وری عملکرد خود چند پروژه شاخص در این شهرستان‌ها تعریف کنند و با نهایت تلاش آنها را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/ح

تقویم گردشگری اردبیل تهیه می شود

برچسب ها: بوم گردی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.