استاندارو فرمانده انتظامی استان مرکزی پیام دادند؛

تبریک و تسلیت شهادت شهید امنیت مرتضی کارچانی

استاندار و فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیام‌های جداگانه شهادت مرتضی کارچانی را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید علی آقازداه استاندار مرکزی در پیامی شهادت شهید مرتضی کارچانی ۲ روز پیش که در راه دفاع از امنیت در درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، را تسلیت گفت.

سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی شهادت ستوان یکم مرتضی کارچانی را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام استاندار مرکزی به این شرح است.

إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
شهدا نماد ایثار و فداکاری‌اند و نزد پروردگار متعال بالاترین درجات را داشته و روزی می‌خورند.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

اینجانب عروج ملکوتی ستوان دوم مرتضی کارچانی را که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راه مبارزه با سوداگران مرگ جان شیرین خود را نثار نموده به محضر امام عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ضل العالی)، خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی و مردم شریف استان مرکزی تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی هم در پیامی با تأکید بر عزم و اراد‌های راسخ کارکنان نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، شهادت ستوان یکم مرتضی کارچانی را را به مردم ولایتمدار استان مرکزی و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

شهادت پلی در رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جا گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین علیه السلام را با خون خود تضمین نموده و راه شجاعت را به ما می‌آموزند.

بار دیگر یکی از فرزندان سبزپوش عرصه دفاع حریم وطن ایران اسلامی از استان مرکزی در نبرد با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به ویژه حضرت آقا سیدالشهدا در ملکوت اعلام ماوی گزید.

تبریک و تسلیت شهادت شهید امنیت مرتضی کارچانی

انتهای پیام / ج

تبریک و تسلیت استاندار و فرمانده نیروی استان مرکزی به مناسبت شهادت شهید امنیت مرتضی کارچانی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.