کشف ۶ هزار و ۳۰ کیسه برنج خارجی قاچاق در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف ۶ هزار و ۳۰ کیسه برنج خارجی قاچاق در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : بنا بر اعلام منابع مبنی بر اعلام ورود غیر قانونی محموله قاچاق به کرمانشاه نیروی انتظامی و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بازرسی درمحل پلیس راه خسروی به کرمانشاه از کامیون بنز تعداد ۶ هزار و ۳۰ کیسه برنج خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی گفت : پرونده در شعبه هشتم تعزیرات حکومتی کرمانشاه مطرح و شعبه مذکور بر اساس مجموع اوراق و محتویات پرونده نامبرده را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۳۱۰ میلیون و ۲۷۰هزار و ۲۵۴ ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد

جودکی افزود : این اداره کل در شهریور امسال متخلفان اقتصادی در استان را ۲۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۲۰۰ ریال جریمه نقدی کرد.

وی  افزود: در شهریور امسال در مجموع یک هزار و ۱۷۹ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شد که از این تعداد یک هزار و ۱۱۲ فقره آن مختومه شد.

جودکی گفت: در بخش کالا و خدمات نیز در یک ماه اخیر یک هزار و هشت فقره پرونده وارد شعبات تعزیرات استان شده که با احتساب رسیدگی به پرونده‌های گذشته در مجموع ۹۶ درصد این پرونده‌ها مختومه شده است.

وی میزان جریمه صادر شده برای متخلفان حوزه کالا و خدمات را نیز ۹ میلیارد و ۲۸ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۶۴۲ ریال عنوان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در ادامه آمار پرونده‌های وارده در حوزه قاچاق کالا و ارز را ۱۲۸ فقره پرونده وارده عنوان کرد که ۸۵ درصد آن مختومه و برای متخلفان نیز جریمه ۱۶ میلیارد و ۶۵۷ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۵۵۸ ریالی صادر شده است.

جودکی در ادامه سخنان خود به جزییات پرونده‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان و دامپزشکی در مجموع ۴۳ فقره پرونده وارده که ۱۰۰ درصد آن رسیدگی و ۲۳۵ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال نیز محکومیت صادر شده است.

 

 

انتهای پیام/د

در شهریور امسال یک هزار و ۱۷۹ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.