پژوهش و تحقیق یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های یادگیری

معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پژوهش و تحقیق یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های یادگیری بلند مدت است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماشاالله پروین معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در راستای توسعه فرهنگ پژوهش محوری در سطوح مختلف آموزش و پرورش و استفاده کار آمد و اثر بخش از استعداد‌های کلیه معلمان در حل مسائل و مشکلات جاری با استفاده از ابزار تحقیق و پژوهش که یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های یادگیری بلند مدت است که امید است امر پژوهش و تحقیق در کلاس‌های درس دانش‌آموزان مورد تاکید ویژه قرار گیرد.

وی گفت : با هدف هم‌سویی و هم‌اندیشی داوران استانی این برنامه جلسه‌ای تشکیل شد و تمامی آثار دریافتی در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفتند که در پایان منتخبان منطقه‌ای و استانی مشخص شدند و مقرر شد آثار منتخبان استانی مطابق سهمیه تعیین شده جهت ارزیابی نهایی به دبیرخانه کشوری ارسال شوند.

پروین افزود : در اجرای بیست ویکمین برنامه ملی معلمان پژوهنده تعداد ۷۶۹ اثر به دبیرخانه استانی معلمان پژوهنده ارسال شد که ۳۰ اثر از آثار همکاران توسط کارگروه داوران استانی برگزیده شدند و منتخبان استانی مطابق سهمیه تعیین شده جهت ارزیابی مرحله نهایی به دبیرخانه کشور راه یافتند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در پایان افزود: میزان استقبال همکاران از این برنامه، نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است .

 

 

انتهای پیام/د

استفاده کار آمد و اثر بخش از استعداد‌های کلیه معلمان در حل مسائل و مشکلات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار