کریمی به دیدار تیم ملی ایران مقابل بولیوی می رسد

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با رفع مصدومیت به دیدار شاگردان کی روش مقابل بولیوی می رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش درحالی از 13 مهر آغاز شد که شاگردان مرد پرتغالی باید برای تقابل دوستانه با بولیوی در روز 24 مهرماه آماده شوند. دیروز ( سه شنبه ) تمامی ملی پوشان به جزء مرتضی پورعلی گنجی به پژوهشگاه صنعت نفت رفتند و تیم ملی تکمیل شد اما علی کریمی، هافبک استقلال تهران زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات ریکاوری پرداخت و در فوتبال درون تیمی حضور نیافت.

ستاره خط هافبک استقلال تهران اما امروز ( چهارشنبه ) برخلاف دیروز در تمرینات گروهی شامل کارهای تاکتیکی و هوازی شرکت  کرد و با صلاحدید کادرفنی می تواند مقابل تیم ملی بولیوی حضور یابد. البته در این تمرین مانند قبل پورعلی گنجی حضور نداشت و اشکان دژاگه هم غایب بود.

کریمی در میانه میدان برای استقلال و شفر مهره موثری محسوب می شود و در لیگ هجدهم یکی از ستارگان استقلال بوده ات.

البته وضعیت مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی، شدیدتر از کریمی و احتمال بازی کردن این بازیکن کم است.  تیم ملی فوتبال اردوی خود را از هفته پیش آغاز کرد و برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می شود. یوزهای جوان باید 24 مهر در ورزشگاه آزادی به مصاف بولیوی بروند و در ادامه هم با ترینداد توباگو و ونزوئلا بازی می کنند.

گفتنی است، به جزء کریمی، تیم ملی هافبک های دیگری مانند روزبه چشمی ( استقلال تهران ) - سعید عزت الهی ( ردینگ انگلیس ) - احمد نورالهی ( پرسپولیس تهران ) - امید ابراهیمی ( الاهلی قطر ) - احسان حاج صفی ( تراکتورسازی تبریز ) اشکان دژاگه ( تراکتورسازی تبریز ) - مسعود شجاعی ( تراکتورسازی تبریز ) دارد که کی روش می تواند از آنها استفاده کند.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از دی ماه ۱۳۹۷ در دبی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام همگروه است.


بیشتر بخوانید: 

ملی پوشان فوتبال کشورمان پا به توپ شدند +تصاویر

طارمی: جام ملت‌های آسیا اهمیت بیشتری نسبت به جام جهانی دارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

بازیکن جنجالی به تیم ملی فوتبال بازگشت؟


انتهای پیام/

کریمی به بازی مقابل بولیوی می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.