خدمت‌رسانی کانون مداحان و شاعران آئینی به زوار اربعین

مدیر کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین خرمشهر گفت: امسال کانون مداحان و شاعران آئینی خرمشهر با بیش از ۷ برنامه آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اعلام کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت‌الاسلام عادل رویوران مدیر کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین خرمشهر گفت: امسال کانون مداحان و شاعران آئینی خرمشهر   آمادگی خود را جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در قالب کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین حسینی خرمشهر اعلام کرده‌اند.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها اعزام مداح به مواکب مستقر در مرز شلمچه جهت اجرای برنامه در میان زوار اربعین حسینی متردد از این مرز است دومین برنامه اعزام بانوان مداح نیز به‌منظور خدمت‌رسانی به بانوان زائر در مرز شلمچه است که این برنامه به‌صورت سالانه و خودجوش از سوی بانوان مداح خرمشهر اجرا می‌شود.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین حسینی خرمشهر ادامه داد: کانون مداحان و شاعران آئینی خرمشهر همچنین درزمینهٔ معرفی تعدادی از شاعران آئینی و مداحان توانمند بومی نیز به‌منظور اجرا در برنامه زنده تلویزیونی به دو زبان عربی و فارسی از شبکه آبادان و شبکه خوزستان نیز هم‌افزایی داشته است.

رویوران با اشاره به اینکه عموماً مواکب مستقر در مسیر زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه درزمینهٔ ارائه وعده‌های نهار و شام به زائران فعال هستند اما درزمینهٔ صبحانه این وعده‌ها کمتر است، افزود: در این راستا کانون مداحان و شاعران آئینی خرمشهر همچنین با تعدادی از مواکب مستقر در مسیر فلکه مقاومت تا مرز شلمچه به‌منظور ارائه صبحانه به زائران اربعین حسینی برنامه‌ریزی داشته‌اند.

وی گفت: برابر برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر است که کانون مداحان خرمشهر با بعثه مقام معظم رهبری در مرز شلمچه نیز به‌منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی همکاری کنند .

انتهای پیام/ د

خدمت رسانی به زوار اربعینی در شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.