اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران/ممنوعیت آمد وشد انواع تریلر، کامیون در جاده هراز و چالوس

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از صبح امروز ۲۰ مهرماه در جاده‌های هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۰ مهر از جاده هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۱ مهر از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته بیش از ۳۳۰ میلیون تردد در جاده‌های استان ثبت شده است، گفت: میزان آمد وشد خودرو‌ها در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در استان در این مدت ۱۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

سردار میرفیضی مازندران را سومین استان کشور در بخش تردد برشمرد و گفت: تعداد تصادفات منجر به جرحی در کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۳۳۷ نفر است، اما در مازندران با کاهش ۴۷ درصدی مواجه هستیم.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: نصب دوربین‌های هوشمند پلاک خوان برروی خودرو‌های پلیس راهنمایی از طرح‌هایی است که در اینده نزدیک در استان اجرا خواهد شد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار