جاده‌های مازندران در عصرنوزدهمین روز مهرماه بدون ترافیک

آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های مازندران عادی و روان در جریان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری در حال حاضر آمد وشد  خودروها در جاده هراز، سوادکوه، چالوس وکیاسر عادی و روان است.

وی افزود: کمربندی نوشهر – چالوس به دلیل تخریب پل و سیلاب همچنان مسدود است و رفت و آمد خودرو‌ها از مسیر شمالی و داخل شهر انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه از نظر شرایط آب و هوایی بارش و اختلال جوی در مناطق غربی جاده‌های استان مشاهده می‌شود.

سرهنگ قدمی از رانندگان و مسافران خواست با رعایت سرعت مطمئنه و خودداری از حرکات حادثه ساز با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی گفت: آمد وشد انواع تریلر ها در جاده های هراز و چالوس از صبح فردا ممنوع است و برای افزایش ایمنی در سفرهای پاییزی و تسهیل در رفت و آمد خودروها جاده چالوس عصر فردا یکطرفه می شود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه در حال حاضر محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان اعمال نمی‌شود، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۲۰ و ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ.

آخرین وضعیت رفت و آمد در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.