"مک ویلکینز" در راه سرزمین اژدها

مسئولان فدراسیون دوومیدانی چین مذاکراتی را با مک ویلکینز انجام داده اند تا او را به حضور در کشورشان راضی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از آغاز بازی های آسیایی جاکارتا مک ویلکینز مربی احسان حدادی طی ایمیلی به مسئولان فدراسیون دوومیدانی خواستار تمدید قراردادش تا پایان المپیک توکیو شده بود اما با این وجود فدراسیون نشینان تاکنون جوابی به درخواست مربی سرشناس آمریکایی نداده اند تا وضعیتش را مشخص کنند.

این در حالی است که حدود ده روز پیش مسئولان فدراسیون دوومیدانی چین و حتی کشور آمریکا مذاکراتی را با مک ویلکینز مربی موفق و پر آوازه دوومیدانی دنیا انجام داده اند تا چنانچه مقدمات کار فراهم باشد او را تا پایان المپیک 2020 توکیو به استخدام خود در آورند.

به هر حال با توجه به اینکه کمتر از یک سال تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در دوحه قطر باقی مانده بهتر است تا دیر نشده مسئولان فدراسیون و علی الخصوص اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی فکری به حال شرایط این روزهای حدادی کنند تا او با تمرکز بیشتری تمریناتش را پیگیری کنند نه اینکه بخواهد به دنبال مربی جدید باشد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا مجید کیهانی و دست اندرکاران فدراسیون قصدی برای تمدید قرارداد مک تا پایان المپیک توکیو دارند یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

حدادی: شش طلای بازیهای آسیایی را خواهم گرفت/ تا المپیک ۲۰۲۸ برای مسابقه انگیزه دارم

غیبت قهرمان بازی های آسیایی جاکارتا در لیگ دوومیدانی/ حضور تفتیان در تیم آسان پرداخت

حدادی پنجم پرتاب دیسک جهان / کیهانی ۳۴ ام دوی سه هزار متر با مانع


انتهای پیام/

مربی حدادی به چین می رود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار