تکمیل و بهره برداری از بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان در دستور کار است

معاون وزیر کشور گفت:بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان به علت آتش سوزی از بین رفته و یکی از برنامه‌های دولت جایگزینی بیمارستان جدید است که به علت کمبود اعتبار و تخصیص پیدا نکردن کامل به صورت نیمه کاره مانده است.

نقش راه‌های مواصلاتی در توسعه و پیشرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مهدی جمالی‌نژاد امروز وارد استان بوشهر شد و از روند اجرای طرح‌های عمرانی در دست ساخت بازدید کرد.

معاون عمرانی وزیر کشور با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی شاخص شهری افزود: بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان به سبب آتش سوزی از بین رفت و برای جایگزینی یک مرکز درمانی پیشرفته اقدامات لازم انجام شده است.

جمالی‌نژاد محدودیت اعتبارات را یکی از مشکلات تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی دانست و با اشاره به بازدید از بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان خاطر نشان کرد:این مرکز درمانی که در گذشته از بیمارستان خوب و مجهز دشتستان بود متاسفانه به سبب آتش سوزی از بین رفت و بلافاصله ساخت یک بیمارستان مجهز در این محل در دستور کار قرار گرفت.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه این بیمارستان به سبب کمبود اعتبارات و تخصیص نیافتن آن نیمه کاره است گفت: از ۸۶ میلیارد ریال اعتبار مصوب ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان به سبب شرایط نامطلوب اقتصادی کشور، ۴۰ میلیارد ریال پرداخت شده که برای تامین اعتبارات آن پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه شهرستان دشتستان به سبب ظرفیت‌های بالای آن و به عنوان ورودی به استان بوشهر باید توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های آن شود خاطرنشان کرد: امید می‌رود با تخصیص اعتبارات مصوب و تامین اعتبارات دیگر در اسرع وقت تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه روز‌های پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در سفر به استان‌ها پروژه‌های عمرانی بررسی می‌شود افزود: در هفته جاری با سفر به استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان، فارس و بوشهر پروژه‌های عمرانی شاخص این استان‌ها بررسی شده است.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان‌های کمتر توسعه یافته و کم‌برخوردار در اولویت است تاکید کرد: با تلاش نمایندگان مردم در مجلس و فعالیت شبانه‌روزی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان‌ها با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تسریع اجرای این پروژه‌ها مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مهدی جمالی‌نژاد، جلسات با شهرداران و دهیاران را از دیگر برنامه‌های سفر به استان‌ها دانست و تصریح کرد: در سفر به استان‌ها جلسات تخصصی با شهرداران و دهیاران تشکیل می‌شود که ضمن بررسی مشکلات آنها، پروژه‌های شاخص مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ م

اعتبارات بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تامین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.