ایستادگی بسیجیان پای خدمت به مردم و نظام

امام جمعه آبادان گفت : بسیجیان ، جهادی و بدون هیچ چشم داشتی پای خدمت به مردم و نظام ایستاده اند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با اشاره به دیدار مجموعه عظیمی از بسیجیان با مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش بزرگ بسیجیان در سرتاسر کشور گفت : از نخستین روزهای انقلاب تا به امروز شاهد حضور به موقعه و همیشه در صحنه بسیجیان هستیم ،بسیجیانی که در این رزمایش به دشمن نشان دادند که نظام ما همچنان با اقتدار وصلابت استوار است   .

وی بسیجیان را جهادگرانی در راه ولایت خواند و افزود : مشکلات خیلی از مناطق محروم ما بدست این جهادگران در حال برطرف شدن است .

خطیب جمعه آبادان  گریزی به بیانات رهبر معظم انقلاب زد و ادامه داد : حضرت آقا از احساس حضور دشمن گفتند  این یعنی دشمن  فقط در میدان نبرد نیست ،یکی از پیچیده ترین میدانه ای مبارزه با دشمن جریان اقتصادی است که متاسفانه تیم اقتصادی و دولتمردان ما هنور موفق نشدند .

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور بر شناسایی و برخورد با متخلفان اقتصادی ، محتکران و دلالان بازار ارز تاکید کرد و گفت : فعالان این عرصه ها هرکدام به شکلی درحال یاری رساندن به دشمن هستند . 

وی افزود : دشمن اگر در تحریم ها علیه ایران  و جنگ اقتصادی شکست بخورد توطئه های شومش برای همیشه از بین میرود.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه روز شمار اربعین حسینی آغاز شده گفت :  دشمن در تلاش که اربعین را کم رنگ کند چرا که اربعین ، امام حسین (ع)  را جهانی میکند، پس ما باید بهتراز سالهای گذشته با تمام توان برای هرچه بهتر برگزار کردن این پیاده روی عظیم تلاش کنیم .

انتهای پیام/ د

استفاده از ظرفیت بسیجیان یکی از راههای برون رفت از مشکلات کشور

برچسب ها: نمازجمعه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.