حجت الاسلام و المسلمین پناهیان مطرح کرد:

حضور در اربعین، زمینه‌ساز مقدمات ظهور +فیلم

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین و زیارت کربلا در این روز فراهم‌کننده مقدمات ظهور است.

حضور در اربعین زمینه ساز مقدمات ظهور+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اربعین در پیش است و تلاطمی عجیب در دل دوستداران و عاشقان امام حسین علیه‌السلام و خاندان مکرم ایشان به راه افتاده است. ترس از جا ماندن از پیاده‌روی نجف تا کربلا محبان حضرت سیدالشهدا را بی‌تاب و مضطرب ساخته و هر کسی در تلاش است تا به هر طریقی که امکان دارد خود را به خیل زائران امام حسین علیه‌السلام برساند.

به گفته حجت الاسلام و السلمین علیرضا پناهیان حضور در مراسم اربعین و پیاده‌روی نجف تا کربلای عاشقان حسینی در واقع زمینه‌ساز مقذمات ظهور حضرت ولی عصر عج الله است و این دین به گردن یکایک شیعیان و محبان امام حسین علیه السلام است که در فراهم شدن این مقدمات به سهم خود تلاش کنند.

در روایات معصومین علیه السلام آمده است که همه شیعیان و محبان اهل بیت علیه السلام باید برای تشرف به زیارت امام حسین علیه السلام تلاش و در حد توان خود دیگران را برای شرف یابی به زیارت کربلا یاری کنند. به فرموده امام صادق علیه السلام برای زیارت کربلا فقرا باید حداقل سالی یکبار و ثروتمندان سالی دو بار قدم بردارند.

در ادامه فیلمی از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان درباره ضرورت حضور در مراسم اربعین و حضور در حرم امام حسین علیه السلام در روز اربعین را مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اربعین ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محور،محسن خادم المهدی عج
۱۰:۵۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۷
اسلام علیک یا ثارالله وابن ثاره ،
خودت خوب می دونی که دلم برایت پر میزنه ولی پول ندارم حتی نزدیک یکسال گوشت برای خونه..وقبوض راهم..از همین جا سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۷
یا امام حسین بطلب مارا چند ساله دلم هوای زیارت کرده ولی نتونستم برم یا امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۷
یا امام حسین بطلب مارا چند ساله دلم هوای زیارت کرده ولی نتونستم برم یا امام حسین
آخرین اخبار