کشف انبار احتکار برنج و روغن در شهرستان پیرانشهر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر از کشف انبار احتکار برنج هندی و روغن نباتی به ارزش بیش از یکصد و چهل و پنج میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.

کشف انبار احتکار برنج و روغن در شهرستان پیرانشهرنامجو رئیس صنعت معدن و تجارت پیرانشهر در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار و مبارزه با احتکار و اختفاء کالا در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: طی بازرسی‌های مشترک در سطح شهر با همکاری دستگاه‌های مرتبط عضو ستاد مذکور شهرستان از یک انبار، ۸۸ کیسه ۱۰ کیلویی برنج هندی و مقدار ۹۰ حلب روغن نباتی ۱۶ کیلوگرمی به ارزش تقریبی یکصد و چهل و پنج میلیون ریال کشف، پلمب و متصدی واحد به اتهام احتکار به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی گردید.

وی ادامه داد: طی هماهنگی با تعزیرات حکومتی شهرستان مصوب شد پرونده های مربوط به احتکار و اختفاء کالا خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی واحکام آن بصورت فوری صادر و اعمال قانون شوند .

وی اظهار کرد: افزایش نظارت ها، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گام های اساسی در برخورد با سودجویان، محتکران و تنظیم بازار کالاهای اساسی در این برهه از زمان خواهد بود .

نامجو ادامه داد :در کشف انبارهای مذکور مردم نقش بسزایی داشته و کشف انبار مذکور برابر گزارشات مردمی انجام گرفته است و انتظارما این است مردم در آینده هم در راستای مبارزه با محتکران با این اداره همکاری لازمه را داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر در پایان گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن۱۲۴ بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام / س خ

کشف  احتکار انبار کالا در پیرانشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.