رحیم‌پور ازغدی:

مفقودالاثرها با دست خالی و ذکر یاحسین به جنگ دشمن می‌رفتند +فیلم

ویدئویی از تشریح از خودگذشتگی و رشادت رزمندگان جاویدالاثر دفاع مقدس توسط رحیم‌پور ازغدی را مشاهده می‌کنید.

///به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خاطرات افرادی که روزگاری با شهدا همرزم و هم پیمان بودند، خاطراتی جالب و آموزنده است و می‌تواند چراغ راه آیندگان و نسل‌های آینده باشد.

حضور رزمندگان با وجود سن‌وسال‌های مختلف در جبهه‌های جنگ تحمیلی در کنار یکدیگر از زیباترین صحنه‌هایی است که در قالب برخی از تصاویر به ثبت رسیده و به یادگار مانده است.

برخی از رزمندگان در دفاع مقدس با دست خالی به جنگ دشمن می‌رفتند و واهمه‌ای از شهادت و فدا شدن جان خویش نداشتند و در واقع اغلب این افراد مفقودالاثرهای جنگ تحمیلی را شامل می‌شوند.

در کنار شهدایی که پیکر پاک آن‌ها به کشور بازگردانده شده و در گلزلر شهدای سراسر کشور آرمیده‌اند، تعداد قابل توجهی از رزمندگان همچنان مفقود هستند و هیچ نشانه‌ای از آن‌ها در دست نیست.

بسیاری از پدران و مادران شهدا بدون اینکه دیداری دوباره با فرزند خود داشته باشند، از دنیا رفته و حسرت دوباره در آغوش گرفتن جگرگوشه‌شان را با خود به روز قیامت در محضر خدای متعال بردند.

در ویدئویی که مشاهده می‌کنید حسن رحیم پور ازغدی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک سخنرانی ماجرای شجاعت و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس و مقاومت آن‌ها را بازگو می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
شايد همه ما تا سالهاي بعد هم نفهميم كه اين جوانان با غيرت به چي فكر كردن كه بي ترس ميزدن تو دل دشمن با دست واقعا خالي بخدا دركش سخته ...وقتي كتاب سلام بر ابراهيم رو ميخوني امكان نداره با خودت نگي ، مگه داريم همچين انساني باورت نميشه،تازه ابراهيم يكي از هزاران هست ايران جوان هايي رو تقديم اين آب و خاك كرده كه بخدا قسم 10 تا شون براي فتح دنيا كافي بودن جوان هايي كه حتي منه دهه شصتي از ديدن عكسشون خجالت ميكشم از ديدن چشمهايي كه از تو عكس جوري نگات ميكنن كه انگار ميدونن كجاي كار كم گذاشتي تا امروز نديدم حتي يك نفر از مردم بهشون كوچكترين بي احترامي بكنن
Pakistan
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
این جوانان باغیرت جانشان رادادندتاایران سرافرازبماندامروزعده ای ایران رامیدهندتامقام وثروتشان حفظ شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
باسلام ،شهدا وجانبازان سرافراز ازکیان وناموس این خاک دفاع نمودند
آخرین اخبار