رسانه‌ها برای فرهنگ‎سازی مبارزه با مواد مخدر فعال شوند

استاندار چهارمحال و بختیاری از رسانه‌ها خواست: برای فرهنگ‎سازی مبارزه با مواد مخدر در جامعه فعال شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی امروز شنبه ۲۱ مهر ۹۷ در پنجمین نشست سال جاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری به میزبانی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: فرهنگ سازی و بسترسازی برای اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر از طریق رسانه‎ها، در دستور کار این شورا قرار گیرد.

وی گفت: کمبود تجهیزاتی زندان‌های استان مانند خودرو‌های آمبولانس و آتش نشانی شناسایی و اولویت بندی، و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، و مدیران کل زندان ها، و امور بانوان و خانواده، امور اجتماعی و فرهنگی، و مدیریت بحران استانداری، برای تسریع در اجرای این موضوع و در نشست کارشناسی، در بودجه تخصیصی زندان‌های استان تجدید نظر کنند.

وی همچنین بر ضرورت توجه تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا به حمایت و خدمات رسانی مطلوب به خانواده‌های زندانیان به عنوان قشر آسیب پذیر جامعه تأکید کرد.

عباسی گفت: دعوت از خیرین بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری به ویژه در حوزه امور فرهنگی و سلامت برای سرکشی از بخش‌های مختلف زندان، در جذب کمک‌های اعتباری آنان مؤثر است.

استاندار و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری، در حاشیه این نشست، از بخش‌های مختلف زندان مرکزی شهرکرد بازدید کردند.

انتهای پیام/ش

نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.