کتابت بیش از 50 اثر خوشنویسی در کنار نیم ضریح حضرت زینب کبری

مسئول تجسمی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: خوشنویسان کرمانشاهی بیش از50 اثر خوشنویسی از اشعار مربوط به مدح و رثای حضرت سیدالشهدا(ع)، حضرت ابالفضل العباس و یاران ایشان را به قلم تحریر در آوردند.

کتابت بیش از 50 اثر خوشنویسی در کنار نیم ضریح حضرت زینب کبریبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    زهرا پورخوش مسئول خوشنویسی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت:بیش از ۲۰ هنرمند خوشنویس با سبک های مختلف از جمله نستعلیق، ثلث و شکسته نستعلیق و بداهه نویسی بیش از50 اثر خوشنویسی از اشعار مربوط به مدح و رثای حضرت سیدالشهدا(ع)، حضرت ابالفضل العباس و یاران با وفای ایشان در صحرای کربلا خلق کردند.

 وی بیان کرد: جمعی از اساتید و هنرمندان خوشنویس استان، اشعار آئینی، عاشورایی و قطعات عرفانی در رثای حضرت سیدالشهدا (ع) را به زیور خط آراسته و آثاری فاخری را کتابت کردند.

وی با بیان اینکه همایش نگارش "چهل سلام به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین(ع)" در جوار نیم ضریح مبارک خیمه گاه حضرت زینب کبری (س) در مسجد معتضدی کرمانشاه برگزار شد افزود: نمایشگاهی از آثار خلق شده همایش "نگارش چهل سلام" به زودی در نگارخانه سوره حوزه هنری کرمانشاه دایر خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

 

نمایشگاه"نگارش چهل سلام" به زودی در نگارخانه سوره برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار