چتر حمایت مردم نیکوکار اصفهان بر سر کودکان یتیم و نیازمند استان

مردم نیکوکار و خیر استان اصفهان در محرم امسال با اقتدا به سید و سالار شهیدان به یاری کودکان یتیم و نیازمند تحت حمایت از کمیته امداد پرداختند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان،مهدی رنجکش معاون توسعه مشارکت‌های مردمی این نهاد، با بیان این که نزدیک به 59 هزار نفر حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین با کمیته امداد اصفهان همکاری می کنند، گفت : این نیکوکاران حمایت از 16 هزار و 382 فرزند یتیم و نیازمند را عهده دار می باشند و مبالغی به شکل منظم به‌حساب آن‌ها واریز و در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

وی با اشاره به برپایی پایگاه های جذب حامی در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین در نقاط مختلف استان بیان داشت :علی رغم شرایط اقتصادی سخت این روزهای کشور، 1400 نفر از مردم نوع دوست استان اصفهان، حمایت از هزار و 706 کودک یتیم و نیازمند را بر عهده گرفتند که در این میان، مردم شهرهای اصفهان، اردستان و نجف آباد بیشترین حامی را دارا می باشند.

رنجکش در ادامه افزود : در ایام شهادت حضرت رقیه (س) نیز پایگاه های کمیته امداد به منظور جذب حامی،  از روز جمعه بیستم مهر ماه تا روز دوشنبه، شهادت آن حضرت، دایر خواهند بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان از امکان مشارکت در این طرح در همه ایام سال خبر داد و گفت :نیکو کاران و خیران می توانند به دفاتر کمیته امداد در سطح استان و یا سایت اینترنتی mohsenin.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام /س

طرح حمایتی کمیته امداد به افراد تحت پوشش

برچسب ها: خانواده ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.