۶ کشته و زخمی بر اثر تصادف در جاده بوکان- میاندوآب

مدیر روابط عمومی آتش نشانی بوکان از وقوع تصادف با ۶ کشته و زخمی در محور بوکان-میاندوآب خبر داد.

 ظاهر فیضه مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت:  در ساعت ۸:۳۰ صبح امروز پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ و اطلاع یافتن ار برخورد دو خودرو در سه راهی روستای ساریقامیش بلافاصله ماموران آتش نشان و امداد و نجات ایستگاه سیمینه و آتش نشانی میاندوآب به محل اعزام شدند.


وی در ادامه گفت: تصادف مذکور برخورد شدید بین یک دستگاه پژو پارس با کامیون لیلان بود که متاسفانه بر اثر آن از ۷ نفر سرنشین پژو پارس، ۳ نفر در دم فوت و ۳ نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.


فیضه افزود: شدت تصادف به حدی بود که اجساد با استفاده از جک‌های هیدرولیکی و ابزار‌های برشی از خودرو خارج و به سرد خانه بیمارستان میاندوآب انتقال داده شدند.


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان یاد آور شد: همچنین سه مصدوم حادثه نیز که در داخل خودرو گیر کرده بودند توسط آتش نشانان رها سازی و به بیمارستان منتقل شدند.که یک نفر از آنها نیز در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سرگرد مقدم رئیس پلیس راه میاندوآب هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان علت تصادف را گردش به چپ به طرز غلط خودروی لیلان اعلام کرد.

 این حادثه در کیلومتر ۴۰ محور بوکان میاندوآب در سه راهی روستای ساریقامیش رخ داد.


انتهای پیام/ح


تصادف شدید در محور بوکان-میاندوآب

برچسب ها: حوادث ، امداد ونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.