استاندار كرمانشاه گفت: چنانچه پروژه ها از سرعت بيشتری برخوردار باشند از تخصيص اعتبارات بيشتری برخوردار خواهند شد.

سرعت پروژه ها در تخصيص اعتبارات بيشتر تاثيرگذار استبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    هوشنگ بازوند استاندار كرمانشاه در جلسه کمیته تخصیص اعتبارات استان از دستگاه‌های اجرایی خواست که با جدیت و پیگیری به دنبال جذب اعتبارات و بودجه استان باشند.
 
وی اظهار داشت: استان کرمانشاه شرایط لازم را برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت با توجه به برنامه ریزی‌های موجود دارد لذا باید تلاش کنیم تا این حرکت استان شتاب بیشتری بگیرد.
 
 بازوند اظهار داشت: مدیران باید با نظارت و بازدید‌های میدانی روند پیشرفت پروژه‌های دستگاهی خود را مورد پیگیری قرار دهند و هر چقدر که پروژه‌ها از پیشرفت بیشتری برخوردار باشند تخصیص بیشتری هم دریافت خواهند کرد.

 

سازمان برنامه و بودجه باید پاسخ دهد  دلیل عدم تحقق  اعتبار  سفر مقام معظم رهبری  چیست


 استاندار کرمانشاه تاکید کرد: همه مدیران و مسئولین استان باید تلاش کنند تا بودجه استان در سال ۱۳۹۸ قوی دیده شود و براساس آن مشکلات کرمانشاه سریع‌تر حل گردد.
 
هوشنگ بازوند در جلسه پیگیری بودجه سال ۹۸ استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه ظرف چند مدت آینده بودجه کشور از طرف دولت به مجلس تقدیم می‌شود لذا ضروری است که برای قوی‌تر دیده شدن بودجه استان در سال آینده تمامی مسئولین و مدیران تلاش و پیگیری‌های خود را داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه کل بودجه توسط دولت تنظیم و تدوین می‌شود، گفت: باید توجه داشت که بیشتر نظرات و پیشنهادات توسط دولت انجام می‌شود و اگر در مجلس بخواهد تغییری صورت بگیرد به لحاظ اینکه نمایندگان دیگر استان‌ها هم متقاضی می‌شوند بنابراین تغییرات چندانی برای استان‌ها صورت نمی‌گیرد.
 
مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: تمام مدیران باید با پیگیری ویژه و رایزینی با وزارتخانه‌ها به خصوص بدنه کارشناسی وزارتخانه‌های خود نسبت به افزایش بودجه استان تلاش کنند و در این راستا از هیچ اقدامی فروگذار نباشند.
 
استاندار کرمانشاه ادامه داد: باید ردیف پروژه‌های ملی دستگاه‌ها در بودجه سال ۹۸ حداقل ۲۰ درصد افزایش داشته باشد.
 
مقام ارشد استان بیان داشت: همچنین با اشاره به ایجاد بستر‌های لازم برای انجام سرمایه گذاری در استان‌ها خواستار استفاده مدیران از این فرصت برای حل مشکلات موجود به ویژه حل مشکل بیکاری استان شد.
 
 بازوند در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در مهر ماه سال ۱۳۹۰ به استان گفت: سازمان برنامه و بودجه باید پاسخ دهد که چرا طی هفت سالی که از سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه می‌گذرد، اعتبار سالانه ۳۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه کرمانشاه که از مصوبات این سفر است، در بودجه سالانه کشور نیامده است.
 
وی گفت: جای تاسف است که سه رئیس سازمان برنامه و بودجه در کشور و پنج استاندار کرمانشاه در این هفت سال عوض شدند و هیچکدام پیگیر تحقق این اعتبار نبودند.
 
 بازوند از سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه خواست دلیل عدم تحقق این اعتبار را مشخص کند تا  در بودجه سال‌های آینده تکرار نشود.
 
 انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.