مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تعطیلی برخی مدارس و مراکز آموزشی استان در صبح دوشنبه ۲۳ مهر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: مدارس و سایر مراکز آموزشی خوزستان به دلیل وضعیت آب و هوایی و گرد و غبار در صبح دوشنبه تعطیل نیستند.

وی با اشاره به خبر منتشر شده در خصوص تعطیلی مدارس بیان داشت: خبری که مبنی بر تعطیلی مدارس از سوی برخی سایت‌های نامعتبر منتشر شده، تکذیب می‌شود.

برخی کانال‌های تلگرامی لیستی از شهر‌هایی که مدارس در آن‌ها تائید شده است را ارسال کردند در حالیکه  روابط عمومی آن به سرعت با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی، هرگونه تعطیلی مدارس را تکذیب کرد، ولی ظاهرا کار از کار گذشته بود، چون مردم به همان شبکه‌های اجتماعی اعتماد کرده بودند.

از سویی، اغلب والدین به صورت خودجوش از رفتن فرزندان خود به مدارس در این شرایط هوایی ممانعت کردند و به عبارتی به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی مدارس کردند، چون عقیده دارند که این شرایط برای حضور فرزندان در مدرسه بسیار خطرآفرین است.

ماهشهر تعطیل شد

محسن بیرانوند، فرماندار ماهشهر گفت: در پی بروز گرد و خاک و افزایش آلودگی هوا ناشی از این پدیده مراکز آموزشی این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی و  ادارات دولتی امروز دوشنبه تعطیل است .

کورش مودت، فرماندار هندیجان نیز گفت: با توجه به افزایش میزان گرد و غبار در هوا کلیه مدارس نوبت صبح امروز دو شنبه ۲۳ مهر ماه تعطیل است .

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.