مدیر آموزش و پرورش رزن؛

وضعیت عمومی دانش آموز زیر دیوارمانده خوب است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن گفت: حال عمومی دانش آموزی که در مدرسه دچار سانحه شده خوب است.

وضعیت عمومی دانش آموز زیر دیوارمانده خوب استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عطایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن با بیان اینکه طبق گفته پزشک حال دانش آموز رزنی که در مدرسه دچار حادثه شده خوب است گفت:هم اکنون این دانش آموز رزنی در بیمارستان بعثت همدان تحت درمان است.

وی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه ۱۶مهر ماه در مدرسه روستای سیرآب از توابع بخش مرکزی شهرستان رزن یکی از دانش آموزان پایه دوم دچار حادثه شد افزود: آقای امیرحسین بخشی که در زنگ ورزش بین ساعت ۱۰تا۱۱ درقسمت انتهایی محوطه مدرسه حین بازی بود دیوار مخروبه مدرسه بر روی دانش آموز فرو می ریزد.

این مسئول با بیان اینکه دوهمکار معلم خانم ازعهده بیرون کشیدن دانش اموز برنمی آیند وازاهالی کمک می گیرند افزود: دانش آموز بلافاصله به بیمارستان رزن منتقل می شود و از آنجا با آمبولانس به بیمارستان بعثت اعزام می شود.

عطایی خاطرنشان کرد: سطح هوشیاری دانش آموز در روز دوشنبه به ۱۶رسید که با کمک تیم پزشکی سطح هوشیاری به حالت عادی برگشت و تحت درمان قرارگرفت.

وی گفت:طبق نظر پرشکان یک قسمت از قفسه سینه امیرحسین دچار فرورفتگی شده و مهره‌های گردن هم آسیب دیده اما در مجموع وضعیت عمومی او خوب است و در هوشیاری کامل به سر می‌برد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان رزن با اشاره به علت ریزش دیوار مدرسه گفت: این مدرسه بسیار قدیمی است که قبل از انقلاب ساخته شده است.

وی ادامه داد: در محوطه مدرسه توسط بنیاد برکت مدرسه‌ای در حال احداث است که بخشی از دیوار مدرسه نیمه تخریب شده بود و سازنده پروژه نیز اقدام به تخریب کامل آن نکرده که این دیوار بر روی دانش آموز آوار شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن گفت: فردای روز حادثه ما به همراه آقای پورداوود مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر مدیران از اداره کل آموزش و پرورش استان از دانش آموز امیرحسین بخشی عیادت کردیم.

عطایی ادامه داد: با هماهنگی قبلی دکتر کیانی مدیر بیمارستان هم حضور داشت و سفارشات و مساعدت های لازم انجام شد.

وی تاکید کرد: تمام هزینه های درمان این دانش آموز توسط آموزش و پرورش پرداخت می شود.

عطایی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰درصد مدارس شهرستان رزن در روستاها نیازمند نوسازی است گفت: این امر نیازمند حمایت های مسئولین برای مقاوم سازی این مدارس است.

انتهای پیام/ د

حال دانش آموز سانحه دیده در مدرسه خوب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.