مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

شستشوی بیش از 264 کیلومتر شبکه فاضلاب در استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: به منظور حفظ سلامت مردم و در راستای پیشگیری از چالش های زیست محیطی و شیوع بیماری های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری بخش اعظمی از خطوط شبکه و جمع آوری و دفع فاضلاب به طول بیش از 264 کیلومتر شستشو شد.

شستشوی بیش از 264 کیلومتر شبکه فاضلاب در  استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای نگهداری و مدیریت عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر زنجان عملیات شستشوی شبکه را با استفاده از دستگاه واتر جت انجام داده است.

وی افزود: مرئی سازی و هم سطح کردن دریچه های شبکه فاضلاب به تعداد 284 فقره و همچنین پاکسازی و لایروبی بیش از 7 هزار عدد منهول نیز از دیگر اقداماتی است که همزمان با عملیات شستشوی شبکه فاضلاب انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان سم پاشی و گند زدایی در منهول ها به تعداد 7 هزار و سیصد فقره را نیز از جمله اقدامات معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای اجرای عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر زنجان عنوان کرد.

به گفته این مسئول عملیات بازرسی و ویدئومتری از خطوط لوله فاضلاب به میزان 14 کیلومتر نیز با توجه به ضرورت نظارت بر عملکرد مطلوب خطوط شبکه فاضلاب و جلوگیری از قطع خدمات به مشترکین فاضلاب انجام شده است.

جزء قاسمی گفت: عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می شود که با انجام این فعالیت ها ، علاوه بر اعمال مدیریت هر چه بهتر بر روی شبکه، آمار حوادث و مسدودیت گرفتگی های شبکه فاضلاب نیز به نحو چشمگیری کاهش می یابد.

انتهای پیام/ن

 

انجام عملیات لایروبی در شهرهای استان زنجان

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.