علی پوریان: والیبال نشسته ایران باید بهترین باشد

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: والیبال نشسته ایران باید بهترین باشد چون مردم آن را واقعا دوست دارند.

علی پوریان: والیبال نشسته ایران باید بهترین باشدداوود علی پوریان كاپيتان تيم ملی واليبال نشسته ايران در  بازی های پاراآسيايی جاكارتا در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تیم والیبال نشسته گفت:   والیبال نشسته ایران باید بهترین باشد و همیشه در رتبه های بالا حضور داشته باشد چون مردم آن را واقعا دوست دارند. مطمئنم مردم ایران بازی های تیم ملی والیبال نشسته کشورمان را نگاه می کردند و از آن لذت می بردند، مخصوصا در این دوره که واقعا تیم ما زیبا بازی کرد.

او در مورد اتفاق خوبی که در این مدت برای تیم ملی والیبال نشسته افتاده است گفت: نکته قابل توجه تیم ما در این مسابقات این است ما با ترکیب تازه ای وارد این مسابقات  شده ایم و جوانانی به تیم ما اضافه شده اند. 3 بازیکن جوان در  این مسابقات همراه ما بودند و روند رو به کاهش میانگین سنی تیم ملی والیبال نشسته ما ادامه دارد.

علی پوریان از تاثیر آمدن جوانان در تیم ملی گفت: با آمدن جوان ها تیم روز به روز منطقی تر بازی می کند. بازیکنان تیم به این درک رسیده اند تا از تمریناتی که انجام می دهند در قسمت مناسبی از بازی از آن استفاده کنند.

او در مورد قهرمانی های تیم ملی والیبال نشسته گفت: این سومین تورنمنتی است که امسال در آن شرکت کرده ایم و خداروشکر در این مسابقات نیز قهرمان شدیم. این قهرمانی را تقدیم می کنم به تمام مردم ایران و امیدوارم که از ما راضی بوده باشند.


بیشتر بخوانید:

صلحی‌پور با رکوردشکنی به مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی رسید

نعیم آبادی: کره و ژاپن از اردوی اروپایی به بازی‌های پاراآسیایی آمدند

نتایج دور پنجم و ششم مسابقات سریع شطرنج بازی‌های پاراآسیایی


انتهای پیام/

صحبت های علی پوریان در مورد بازی های پاراآسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار