سارقان مسلح در کرمانشاه به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق مسلح و ۲ همدست آن‌ها با تلاش ماموران انتظامی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : چندی پیش یک خانواده ۳ نفره برای تفریح به سمت سراب قنبر حرکت می‌کردند که در بین راه لاستیک خودروی پژو ۲۰۶ آن‌ها پنچر و مجبور به توقف در کنار جاده می‌شوند.

وی ادامه داد: در همین حین ۲ نفر با مشاهده آن‌ها که مسلح به سلاح گرم و سرد بوده اند به این خانواده حمله ور شده و قصد سرقت خودرو و وسایل باارزش آن‌ها را داشتند که صاحب خودرو مقاومت می‌کند.

امان اللهی افزود: سارقان مسلح پس از آنکه یک تیر به قصد ترساندن صاحب خودرو شلیک می‌کنند در ادامه نیز با چند ضربه چاقو اقدام به مجروح کردن راننده کرده و خودرو را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با گزارش این موضوع به پلیس، تیمی از ماموران سریعا پیگیری ماجرا را در دستور کار قرار دادند و با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی دو سارق مسلح شدند.

وی یادآور شد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی ضربتی هردو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل می‌شوند.

امان اللهی افزود: در بازجویی‌های بعمل آمده هردو متهم به جرم خود اعتراف و در ادامه برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: متهمان همچنین در اعترافات خود عنوان کردند که خودروی سرقتی را نیز به یک صافکاری تحویل داده و آن‌ها اقدام به اوراق خوردو می‌کنند.

وی گفت: با راهنمایی متهمان، آدرس صافکاری نیز پیدا و دو فردی که اقدام به اوراق خودرو کرده بودند دستگیر و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند.

سردار امان اللهی در پایان از معرفی همدستان دو سارق مسلح به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: پلیس با قاطعیت به مقابله با مجرمان می‌پردازد و برای حفظ امنیت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.



انتهای پیام/د

دستگیری ۲ سارق مسلح و ۲ همدست آن‌ها با تلاش ماموران انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.