شیفت شب بیمارستان با حضور ربات‌های پرستار +عکس

بر اساس پیش بینی دانشمندان، ربات‌ها به مرور جای برخی از کارهایی که تاکنون توسط انسانه‌ها انجام می‌شد را می‌گیرند.

شیفت شب بیمارستانی با مدیریت ربات‌ها+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جهان در حال پیش رفت است و به مرور شیوه زندگی و انجام کارهای افراد دچار تغییر و تحولاتی اساسی می‌شود. انجام کارهایی که تا گذشته‌ای نه چندان دور تنها با دست انسان‌ها صورت می‌گرفت، امروزه توسط ربات‌های هوشمندی که به وسیله مخترعان و دانشمندان طراحی شده‌اند، صورت می‌گیرد.

پیش بینی دانشمندان در طول سال‌های اخیر از این مطلب حکایت داشت که ربات‌ها به مرور جای برخی از کارهایی که تاکنون توسط انسانه‌ها انجام می‌شد را می‌گیرند و در حال حاضر این پیش بینی در حال تحقق است.

از ربات نماز خوان گرفته تا ربات‌های آشپز و ورزشکار، کشیک و همچنین تولید ربات‌های خدمه و خدمتگزار جزو جدیدترین دستاوردهای دانشمندان در عرصه تولید ربات‌ها هستند.

مخترعان در جدیدترین اختراع خود نوعی از ربات را به عنوان «ربات پرستار» طراحی و تولید کرده‌اند که در حال حاضر به عنوان پرستار شیفت شب در برخی از بیمارستان‌های ژاپن مشغول به کار و ارائه خدمت به بیماران هستند.

جالب است بدانید که این ربات‌ها طوری طراحی شده‌اند که برای حرکت بیماران و دارو دادن به آن‌ها، به پرسنل بیمارستان و یا همراهان آن‌ها کمک می‌کنند و البته در برخی از موارد جای همراه و اموری که بر عهده وی است را می‌گیرند.

شیفت شب بیمارستانی با مدیریت ربات‌ها+ عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار