مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: در پنج ماهه اول سال بیش از ۹۲۰ هزار مسافر از فرودگاه اردبیل جابجا شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فخرالدین هاشمی، مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل امروز در بازدید از روند اجرایی پروژه های عمرانی در فرودگاه اردبیل اظهار داشت: ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل تا پایان سال جاری افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: تلاش می کنیم این پروژه را برای افتتاح در سفر آتی رئیس جمهور به اردبیل آماده و به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۶ درصدی این پروژه یادآور شد: در صورت بروز مشکلات فنی احتمالی در روند اجرایی و عدم افتتاح در سفر رئیس جمهور، حتما این پروژه را در دهه فجر امسال افتتاح خواهیم کرد.

هاشمی با اشاره به سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومانی برای ساخت و تجهیز این ترمینال تصریح کرد: هم اکنون ۱۳ هزار مترمربع فضای مسافری در فرودگاه اردبیل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این فضای فرودگاهی باید در راستای توسعه اقتصادی و بویژه گردشگری استان استفاده شود، گفت: فرودگاه اردبیل و نیز شهرستان پارس آباد به عنوان دو فرودگاه فعال کشور طی سال های اخیر با سرمایه گذاری مطلوب روند توسعه را در پیش گرفته اند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با اشاره به جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر از فرودگاه اردبیل طی پنج ماهه اول سال تصریح کرد: این تعداد مسافر با تحقق ۹۵۲ سورتی پرواز از فرودگاه مرکز استان جابه جا شده اند.

انتهای پیام/ع

جابجایی مسافر از فرودگاه اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.