خطری جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی قزوین را تهدید نمی‌کند

مدیر کل استاندارد استان قزوین گفت: در استان ۵۹ جایگاه سوخت گاز طبیعی (CNG) فعال است که با بازرسی‌های استاندارد، این جایگاه‌ها بی خطر شده و مشکلی ندارند.

سیروس صارمی مدیرکل استاندار استان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ تاکید کرد: جایگاه‌های سی ان جی بازرسی شده اند و خطری مردم را برای سوخت گیری تهدید نمی‌کند.

صارمی همچنین با تاکید بر لزوم استاندارد سازی آسانسور‌های عمومی و منازل افزود:از ابتدای سال ۶۳۱ مورد درخواست در این زمینه به استاندارد ارائه شده است و در این مدت ۳۱۵ آسانسور موفق به دریافت گواهی استاندارد شده اند، اما همچنان برخی از دستگاه‌ها و اشخاص برای رفع نقص و دریافت گواهی استاندارد همکاری نمی‌کنند.

صارمی درباره فعالیت تله سیژ کامان و زرشک هم گفت: این تله سیژ به علت رفع نکردن مشکلات استاندارد سازی اجازه فعالیت ندارد و مدیران آن هنوز پروانه استاندارد دریافت نکرده اند.

مدیر کل استاندارد استان ادامه داد: از ۲۰ واحد‌های تولیدی نمونه استان، ۱۸ مدیر کنترل کیفیت و یک آزمایشگاه همکار، اول آبان ماه تجلیل می‌شود.

صارمی در پایان افزود: در راستای تحقق شعار سال، بسته‌های حمایتی در راستای تسهیل سازی صادرات و واردات به واحد‌های تولیدی اختصاص یافته و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/

نشست خبری مدیر کل استاندارد استان قزوین

برچسب ها: استاندارد ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار