استقبال از کاروان اعزامی از بوشهر به مسابقات پاراآسیایی

کاروان اعزامی از استان بوشهر به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا عصر امروز با دستانی پُر به این استان بازگشتند.

استقبال از کاروان اعزامی از بوشهر به مسابقات پاراآسیاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی و امور عمرانی استاندار بوشهر، نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان و چند تن از دیگر مسوولان استان در فرودگاه بوشهر به استقبال این ورزشکاران رفتند.

یازده ورزشکار و دو مربی از استان بوشهر در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا حضور داشتند که ۱۲ نشان رنگارنگ حاصل درخشش آن‌ها در این رقابت‌‎هاست.

احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین استقبال از کاروان اعزامی به این رقابت‌ها گفت: از نشان آوران استان در مسابقات پاراآسیایی درمراسمی تجلیل خواهد شد.

در این مسابقات عذرا مهدوی کیا در دو ۱۵۰۰ متر به نشان طلا و در دو ۴۰۰ متر و پرتاب نیزه به نشان برنز دست یافت.محمدرضا احمدی نیز در پرتاب وزنه هم نشان طلا گرفت و هم رکورد آسیا را به نام خود ثبت کرد. 

فریبا زنده بودی نیز در رشته شطرنج استاندارد و سرعت دو نشان طلای تیمی، نقره و برنز انفرادی را به ارمغان آورد و در بخش مردان نیز مجید باقری در رشته شطرنج استاندارد در رده تیمی به نشان طلا دست یافت.

همچنین سیدعرفان حسینی لیراوی در ماده پرتاب نیزه و امیر خسروانی در پرش طول به نشان برنز رسیدند و در رشته گلبال محمدرضا ابراهیم زاده مطلق که مربی‌گری تیم ملی را بر عهده داشت با این تیم قهرمان شد.

انتهای پیام/ک

کاروان اعزامی از بوشهر به مسابقات پاراآسیایی به دیار خود بازگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.