اشرف غنی:

«صلح» از یک قوم و یک ولایت نیست و به همه افغانستان تعلق دارد

اشرف غنی، رئيس جمهور افغانستان در دیدار با جوانان و نمایندگان جامعه مدنی ولایت پروان درباره مسائلی همچون انتخابات و صلح با طالبان صحبت کرد.

«صلح» از یک قوم و یک ولایت نیست و به همه افغانستان تعلق داردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئيس جمهور افغانستان در دیدار با جوانان و نمایندگان جامعه مدنی ولایت پروان درباره مسائلی همچون انتخابات و صلح با طالبان صحبت کرد.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که صلح یک ضرورت است و آمدنى است گفت: صلح از یک قوم و یک ولایت نیست، بلکه از تمام افغانستان است.

اشرف غنی افزود: حاکمیت قانون وظیفه همه ماست و ضروری است که ما از زبان تهدید، کشتن و دشنام به زبان احترام به همدیگر پیش برویم.

رئیس جمهور افغانستان بیان داشت: ما می خواهیم افغانستان را به چهارراه آسیا مبدل سازیم و موقعیت ترانزیتی پروان را زنده کنیم.

اشرف غنی بر اتفاق و وحدت تاکید کرد و گفت: اگر شما نسل جوان اتفاق و وحدت داشته باشید، بحران افغانستان خاتمه خواهد یافت؛ اجازه ندهید فکرتان دزدیده شود و هر کسی که افغانستان را به تفرقه می برد، در حقیقت به کشور خیانت کرده است.

رئیس جمهور افغانستان اظهار داشت که مردم افغانستان فرد محور نیستند، بلکه نظام محور می باشند.

وی ضمن دعوت از جوانان و اعضای جامعه مدنی برای شرکت در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، بر تجهیز به موقع نیروهای امنیتی در این ولایت تاکید کرد و از مسئولان امنیتی این ولایت خواست تا برای تامین انتخابات مجلس نمایندگان هماهنگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار