قدرت آمریکا نسبت به ابتدای انقلاب شدیداً کاسته شده است

کارشناس مسائل مذهبی گفت:اکنون قدرت آمریکا نسبت به ابتدای انقلاب شدیداً کاسته شده است، در زمان جنگ اگر می‌خواستیم یک ناو آمریکا را بزنیم باید عملیات استشهادی انجام می‌دادیم اما امروز با موشک‌هایمان 90 ناو آمریکایی را می‌توانیم بدون یک شهید نابود کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان کارشناس مسائل مذهبی شامگاه دوشنبه به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) در هیأت حسینی نخل کاشان اظهار کرد: کسی که به زمان خودآگاه باشد اشتباهات به‌سوی او هجوم نمی‌برد، باید یکی از مصادیق انسان زمان‌شناس در عصر خودمان را حضرت امام خمینی(ره) بدانیم کسی که در زمان حکومت‌نظامی شاه فرمان داد مردم به خیابان‌ها بریزند و نتیجه هم گرفت.

وی ضمن سفارش به خواندن صحیفه امام گفت: امام خمینی(ره) 24 مرتبه یک جمله بسیار مهم را گفته‌اند و آن این است که من زمانی به پیروزی انقلاب یقین کردم که دیدم همه مردم در شهرها و روستاها شعارشان یکی است و این امکان‌پذیر نیست مگر با نصرت الهی.

کارشناس مسائل مذهبی افزود: امام(ره) گفتند که یک اعلامیه یا یک کار تبلیغاتی نمی‌تواند آن قدر بین مردم وحدت و یکپارچگی ایجاد کند، این‌که همه مردم یک‌صدا یک شعار می‌دهند یعنی خبری هست و دست یاری خدا با ماست.

وی با اشاره به بصیرت مردم کشور در برخورد با فتنه‌ها گفت: در زمان حضرت امیر(ع) اگر فتنه می‌شد خیلی‌ها به حضرت دشنام می‌دادند و فتنه زمان زیادی می‌برد تا رسوا شود یا برای برخی حقانیت امام حسین(ع) زمانی ثابت شد که عده‌ای در زمان متوکل عباسی رفتند ضریحی برای حضرت درست کردند که به دستور متوکل با خاک یکسان شد.

پناهیان افزود: اما امروز فتنه‌ها کمتر از یک سال طول می‌کشد و گاهی در عرض چند ماه تمام می‌شود و این نشانه آگاهی و بصیرت مردم ما است.

وی با اشاره به قدرت ایران گفت: اکنون قدرت آمریکا نسبت به ابتدای انقلاب شدیداً کاسته شده است، در زمان جنگ اگر می‌خواستیم یک ناو آمریکا را بزنیم باید عملیات استشهادی انجام می‌دادیم اما امروز با موشک‌هایمان 90 ناو آمریکایی را می‌توانیم بدون یک شهید نابود کنیم.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: الان زمانی است که یکباره راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین ایجادشده است و میلیون‌ها نفر در ایام اربعین با پای پیاده راهی کربلا می‌شوند و این خود نشانه نصرت الهی است.

وی در پایان عنوان کرد: اربعین امسال به‌قصد همراهی با یاران مهدی صاحب‌الزمان(عج) ثبت‌نام می‌کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

حضور حجت الاسلام پناهیان به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) در هیأت حسینی نخل کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار